Клятва вихователя здоров'я
Клянусь любить своїх дітей,
Їм своє серце віддавати,
Про силу духу піклуватись,
Здоров′я зберігати.

Прислів′я є у нас таке:
«В здоровім тілі – дух здоровий».
Тому для мене головне:
Щоб діти плавали в басейні,
Пили фіточаї смачні;
Зарядка, сауна і фізкультура.

Спіруліна і ревіт,
А ще – загартування, -
Ось все, що треба нам робить,
Аби уникнуть лікування.

Клянуся вчить своїх дітей
Любити Батьківщину,
Та поважать батьків своїх,
Служити Україні.

Учить дітей любить природу
Також, вважаю, необхідно.
Природа – дім наш, любим ми її,
Вона нас любить відповідно.

Клянусь давати всі знання,
Всебічно розвивать дитину,
Щоб самостійно йшла в життя,
Завжди була вона – Людина!

Автор – Жигаленко Н.П. вихователь СНВК №85
 Пошук
 Контакти
м. Полтава, 36002,
вул. Кагамлика, 35
тел. (0532) 59-39-86
тел. (0532) 59-35-22
 Календар новин
«Квітень.2019
Пн.Вт.Ср.Чт.Пт.Сб.Нд.
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Архів новин
Настала літня пора, а це означає, що у вас з'явилась чудова можливість ознайомити малюка з новим невідомим йому світом, який відрізняється від вивченого „уздовж і поперек” простору квартири і дитячого майданчика. Щоб здійснити це знайомство, спробуйте провести літні місяці на дачі або в селі. І на початку осені ви побачите, як змінився, подорослішав і поздоровішав ваш „міський” малюк.
Всі – і дорослі, і діти – чекають літа, тепла, відпустки. А коли настає ця пора, виникають нові проблеми: де і як відпочити, куди поїхати. А головне – як організувати життя дитини. Не у всіх є можливість відвідати країни близького чи далекого зарубіжжя. Тим більше, якщо у вас є дитини, та ще й не одна.
Літо прийшло! З ним ми пов´язуємо свої мрії про відпочинок, про виїзд на природу. Особливо хочеться порадувати літнім відпочинком дітей. Прагнення батьків оздоровити своїх дітей - мабуть, єдина сила, яка здатна це реалізувати.
Без планування неможливо належним чином організувати навчально-виховний процес, зробити його цілеспрямованим, систематичним і послідовним. На початку навчального року вихователі планують спостереження за розвитком дітей, проведення групових та індивідуальних бесід з тим, щоб виявити обсяг знань дітей, здобутих ними в попередніх групах, і набуті ними уміння.
З точки зору розв’язуючих в іграх на асфальті педагогічних завдань їх можна класифікувати:
  • за інтенсивністю рухів (ігри малої, середньої та високої інтенсивності);
  • за типом переважної рухової дії (біг, стрибки, ведення м’яча, метання та ін.);
  • за складністю побудови гри (індивідуальні, командні);
  • за врахуванням вікових та індивідуальних особливостей дітей 2-7 років;
  • за способом проведення (з ведучим, без ведучого, з предметами, без них, сюжетні);
  • за розвиваючими фізичними якостями (ігри, сприяючі формуванню витримки, спритності, швидкості, координації рухів, швидкісно-силовим якостям);
  • за структурою фізкультурно-оздоровчого заходу (для вступної, заключної частини заняття, ранкової гімнастики, прогулянки).
Без планування неможливо належним чином організувати навчально-виховний процес, зробити його цілеспрямованим, систематичним і послідовним.
Формування у дітей здатності до музично-рухової й танцювальної творчості є одним із програмових завдань музичного виховання у дошкільному навчальному закладі. І недарма, адже в музично-рухливих іграх, хороводах, танцювальних етюдах, (музично-пластичній імпровізації) діти мають змогу яскраво виявити творчу активність. Натомість сюжетні музичні ігри сприяють розвитку уяви дітей, уміння створювати певні образи.

Одним з основних завдань у підготовці дитини до школи є формування уявлень про число, рахунок, діях додавання і віднімання, усвідомлене розуміння числового ряду (дитина повинна засвоїти, як виникає кожне наступне число в ряду) - це основа всього подальшого навчання малюків обчислювальним навичкам.

Прогулянка є одним з важливих моментів в режимі дитячого дошкільного закладу. Грамотне проведення прогулянки дозволяє педагогу вирішувати багато виховних та освітніх завдань. Ретельна підготовка до проведення прогулянки забезпечить результативність діяльності дітей.
Вам знадобиться обладнання для організації діяльності дітей та план прогулянки.
Виховання культурно-гігієнічних навичок і самостійності дітей першої молодшої групи


Важливим у вихованні дітей є закріплення набутих і формування нових умінь і культурно-гігієнічних навичок, удосконалення самостійних дій. Потрібно стежити за виконанням того, що було недостатньо засвоєно дитиною на попередній стадії розвитку. При неправильному вихованні дитина хоч і володіє умінням (тримати чашку, їсти ложкою, знімати одяг тощо), але може відмовлятись активно діяти, хоче щоб її годували, одягали, а якщо й виконує вимоги, то без бажання. Надзвичайно важливо своєчасно ускладнювати вимоги до дітей.
 
Сторінка 2 з 4 << < 1 2 3 4 > >>
© 2019 Авторські права СНВК №85 "Лебідка"                    Розробка та дизайн Сарафанюк Андрій