Клятва вихователя здоров'я
Клянусь любить своїх дітей,
Їм своє серце віддавати,
Про силу духу піклуватись,
Здоров′я зберігати.

Прислів′я є у нас таке:
«В здоровім тілі – дух здоровий».
Тому для мене головне:
Щоб діти плавали в басейні,
Пили фіточаї смачні;
Зарядка, сауна і фізкультура.

Спіруліна і ревіт,
А ще – загартування, -
Ось все, що треба нам робить,
Аби уникнуть лікування.

Клянуся вчить своїх дітей
Любити Батьківщину,
Та поважать батьків своїх,
Служити Україні.

Учить дітей любить природу
Також, вважаю, необхідно.
Природа – дім наш, любим ми її,
Вона нас любить відповідно.

Клянусь давати всі знання,
Всебічно розвивать дитину,
Щоб самостійно йшла в життя,
Завжди була вона – Людина!

Автор – Жигаленко Н.П. вихователь СНВК №85
 Пошук
 Контакти
м. Полтава, 36002,
вул. Кагамлика, 31а
тел. (0532) 59-39-86
e-mail: p.shk.44@gmail.com
 Календар новин
«Вересень.2021
Пн.Вт.Ср.Чт.Пт.Сб.Нд.
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

Архів новин
Дитина іде до дитячого садочка. Напевно, немає батьків, які б не хотіли, щоб цей етап пройшов легко, спокійно, щоб малюк з задоволенням і без криків відразу ж пішов до дитсадка. Але так буває досить рідко. Частіше діти перших кілька днів чи тижнів плачуть, не хочуть відпускати маму. І в цьому немає нічого незвичного. Для дитини початок відвідування садочка — це стрес. І наше з вами завдання пом’якшити його настільки, щоб він пройшов непомітно і без неприємних наслідків. Тому пропонуємо вам 14 правил для батьків, щоб адаптація дитини пройшла якомога легше і швидше.
Булінг – це агресивна і вкрай неприємна поведінка однієї дитини або групи дітей по відношенню до іншої дитини, що супроводжується постійним фізичним і психологічним впливом.
21 Лютий, 2021
СТОП БУЛІНГ
З 4-м класом, на годині психолога проводили заняття з елементами трегінгу "ми проти булінгу". Розбирали ефективні шляхи розв'язання конфліктних ситуацій. Сприяли взаєморозумінню в класі, виховувати повагу до товаришів, почуття відповідальності за свої слова і вчинки.
Адаптація - це пристосування організму до нової обстановки, а для дитини дитячий сад є новим, ще невідомим простором, з новим оточенням і новими відносинами. Адаптація включає широкий спектр індивідуальних реакцій, характер яких залежить від психофізіологічних і особистісних особливостей дитини, від сформованих сімейних відносин, від умов перебування в дошкільному закладі.
Кожен з батьків коли - небудь обов'язково стикався з цим, не самим приємним моментом з життя дитини - істерикою. Губи затремтіли, на очах з'явилися сльози. почувся несамовитий крик. І потім кілька хвилин (а іноді й довше) - усе на одній і тій же високій ноті. Таке може вивести з себе не тільки ласкаву й люблячу маму, але і вічно незворушного і спокійного тата.А якщо істерика трапилася в людному місці (кафе, магазині, дитячий майданчик), то ефект збільшується в багато разів. Але давайте не будемо виходити із себе, а замість цього спробуємо розібратися спочатку в причинах такої поведінки дитини.
Що означає готовність дитини до школи?
Важливо зрозуміти, що психологічна готовність дітей до школи - не в розумовій готовності. Сьогодні розповсюджена думка, що якщо дитина вміє читати або знає букви і вміє рахувати, то вона готова до школи. Це не так. Коли психологи кажуть про готовність до школи, то мають на увазі зрілість психіки до сприйняття навчального матеріалу, його засвоєння та відтворення. Тобто, дитина може 30 хвилин сидіти на уроці, розуміти, що вчитель дає завдання, яке потрібно виконувати... Але, в першу чергу, в дитини має бути мотивація і бажання йти до школи.
Тренування пальців рук стимулює інтенсивний мовленнєвий розвиток дитини, сприяє координації артикуляційної моторики та мовленнєвого дихання.
Під час підготовки до ліплення дитина дістає багато знань про предмет (назва, форма, будова, колір, призначення). Разом з тим збагачується і розвивається її словник, зв’язна мова, за допомогою якої можна описати образ по пам’яті. Це сприяє розвитку її мислення, уваги, уяви та інших процесів.
Пропоную добірку ігор для розвитку пам’яті (для дошкільників).
Алгоритм вивчення вірша:
  • прочитати вірш та сформувати загальне уявлення про зміст;
  • використати мнемотехніки: асоціативні малюнки, піктограми;
  • прочитати вірш без тексту спираючись, виключно на створення асоціативних малюнків.
 
Сторінка 1 з 3 1 2 3 > >>
© 2021 Авторські права Початкова школа №44