Клятва вихователя здоров'я
Клянусь любить своїх дітей,
Їм своє серце віддавати,
Про силу духу піклуватись,
Здоров′я зберігати.

Прислів′я є у нас таке:
«В здоровім тілі – дух здоровий».
Тому для мене головне:
Щоб діти плавали в басейні,
Пили фіточаї смачні;
Зарядка, сауна і фізкультура.

Спіруліна і ревіт,
А ще – загартування, -
Ось все, що треба нам робить,
Аби уникнуть лікування.

Клянуся вчить своїх дітей
Любити Батьківщину,
Та поважать батьків своїх,
Служити Україні.

Учить дітей любить природу
Також, вважаю, необхідно.
Природа – дім наш, любим ми її,
Вона нас любить відповідно.

Клянусь давати всі знання,
Всебічно розвивать дитину,
Щоб самостійно йшла в життя,
Завжди була вона – Людина!

Автор – Жигаленко Н.П. вихователь СНВК №85
 Пошук
 Контакти
м. Полтава, 36002,
вул. Кагамлика, 31а
тел. (0532) 59-39-86
тел. (0532) 59-35-22
e-mail: p.shk.44@gmail.com
 Календар новин
«Листопад.2019
Пн.Вт.Ср.Чт.Пт.Сб.Нд.
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Архів новин
Всі – і дорослі, і діти – чекають літа, тепла, відпустки. А коли настає ця пора, виникають нові проблеми: де і як відпочити, куди поїхати. А головне – як організувати життя дитини. Не у всіх є можливість відвідати країни близького чи далекого зарубіжжя. Тим більше, якщо у вас є дитини, та ще й не одна.
  1. Будь ласка, запам’ятайте, що основними психологічними причинами виникнення труднощів адаптаційного періоду є такі:
    • недостатній досвід спілкування з дорослими і однолітками;
    • недорозвиненість мовлення;
    • надмірно емоційний характер спілкування з дитиною у сім’ї;
    • несформованість звички виконувати вимоги дорослих та дотримуватися певних правил поведінки;
    • побоювання, недовіра до школи внаслідок неправильної орієнтації з боку батьків.
  • Не залякуйте дiтей школою, це призведе до небажання дитини йти туди. Особливо небезпечно це стосовно боязких, невпевнених у собi дiтей.
Звичайно, дуже добре, коли в дитини ще в дошкільному віці буде вироблена звичка керувати своєю поведінкою і тісно пов'язана з цією звичкою риса - організованість. Що робити для цього? Перш за все, дуже корисно для дитини виконувати яку-небудь справу разом із дорослими. Яку саме - в даному випадку не так вже й важливо. Необхідно лише, щоб робота ця виконувалася швидко, весело, без попереднього "розкачування" і довгих пауз. Можна разом займатися боротьбою з брудним посудом: ви миєте, дитина витирає, або читати книжку: сторінку ви, сторінку ваш син чи донька. Нехай спочатку посуд буде погано витертий, а книжку доведеться читати зовсім нецікаву для вас. Нічого страшного. Проте впродовж спільної діяльності ваша дитина набуватиме вміння цілком віддаватися справі.
У розпорядку дня дошкільників види діяльності змінюють один одного, як у калейдоскопі. Адже навіть прийом їжі для дитини молодшого дошкільного віку є доволі складною процедурою. А необхідність переключатися з одного виду діяльності на інший по декілька разів на день потребує від дитини додаткових зусиль. Завдання педагогів – зробити ці переходи комфортними й невимушеними для дітей.
Куточок природи у молодшій групі

Добираючи мешканців куточка природи у молодших групах, враховують передусім особливості сприйняття дітьми предметів (малюки виділяють яскраві ознаки і властивості), а також пізнавальні завдання. Малюки повинні навчитися впізнавати і називати 2-3 рослини, їхні основні частини (листя, стебло, квітка). Дітей другої молодшої групи залучають до догляду за рослинами: поливають водою, обтирають вологою ганчіркою крупні шкірясті листки рослин. Спостерігаючи за тваринами, малюк вчиться впізнавати їх за зовнішніми ознаками: частинами тіла, характеру руху, звуками тощо.
«Всі знання виростають з одного коріння - навколишньої дійсності, мають між собою зв'язки, а тому повинні вивчатися у зв'язках».
Я.А.Коменський.

  1. Складовими змісту роботи з мовленнєвого розвитку дошкільників є:
    - звукова культура мовлення;
    - словникова робота;
    - граматична правильність мовлення;
    - зв'язне діалогічне і монологічне мовлення.
Забезпечення впливу художньої літератури на мовленнєвий розвиток дітей є одним із провідних методичних принципів у роботі з дошкільниками. Через твори художньої літератури відбувається збагачення, уточнення і активізація словника дітей. Ознайомлення з віршами, забавлянками, чистомовками, скоромовками сприяє закріпленню у дітей правильної звуковимови, розвитку виразності мовлення. Оповідання і казки, що пропонуємо дітям для переказування, сприяють розвитку зв'язного мовлення. Крім того, художня література сприяє розвитку поетичного слуху, образності мовлення, прищеплєнню любові до художнього слова. Під час добирання і планування творів художньої літератури вихователі, враховуючи пізнавальну тему навчально-виховного блоку тижня і завдання з розвитку мовлення, планують роботу з організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей.
Інструктивно-методичні рекомендації «Про організацію освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році».
 
Сторінка 1 з 4 1 2 3 4 > >>
© 2019 Авторські права Початкова школа №44                    Розробка та дизайн Сарафанюк Андрій