Клятва вихователя здоров'я
Клянусь любить своїх дітей,
Їм своє серце віддавати,
Про силу духу піклуватись,
Здоров′я зберігати.

Прислів′я є у нас таке:
«В здоровім тілі – дух здоровий».
Тому для мене головне:
Щоб діти плавали в басейні,
Пили фіточаї смачні;
Зарядка, сауна і фізкультура.

Спіруліна і ревіт,
А ще – загартування, -
Ось все, що треба нам робить,
Аби уникнуть лікування.

Клянуся вчить своїх дітей
Любити Батьківщину,
Та поважать батьків своїх,
Служити Україні.

Учить дітей любить природу
Також, вважаю, необхідно.
Природа – дім наш, любим ми її,
Вона нас любить відповідно.

Клянусь давати всі знання,
Всебічно розвивать дитину,
Щоб самостійно йшла в життя,
Завжди була вона – Людина!

Автор – Жигаленко Н.П. вихователь СНВК №85
 Пошук
 Контакти
м. Полтава, 36002,
вул. Кагамлика, 31а
e-mail: p.shk.44@gmail.com
 Календар новин
«Травень.2022
Пн.Вт.Ср.Чт.Пт.Сб.Нд.
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Архів новин
Дітей годують невеликими групами по 3-4 особи за столом. Перед вживанням їжі столи правильно сервірують: ставлять хлібницю з хлібом, глибоку тарілку для першої страви, кладуть справа ложку, виставляють паперові серветки. Після вживання першої страви одразу подають другу страву. Послідовність страв повинна бути постійною. Страва не повинна бути надто гарячою, найкраще подавати її теплою. Дитина повинна брати в рот їжу невеликими шматочками і добре її пережовувати.
Плануючи мовленнєві заняття, слід пам’ятати, що дитина засвоює слова поступово. На першому рівні дитина розуміє слово, але не використовує його в мовленні – відбувається збагачення пасивного словника. На другому рівні дитина впізнає і називає предмет (дію, ознаку) лише у звичних умовах – слово переходить з пасивного словника до активного. На третьому рівні вона розуміє та правильно використовує слово в будь-яких доступних для її розуміння зв’язках і відношеннях – відбувається автоматизація використання слова в активному мовленні.
Витоки позитивного ставлення до світу закладаються на основі виховання любові, поваги до найрідніших людей (мама, тато, бабусі, дідусі, брати, сестри), усвідомлення тісних взаємозв’язків між поколіннями. Педагогам варто звертати увагу на формування у дошкільників дієвих емпатійних проявів по відношенню до близьких, адже мало розуміти, що таке доброта, турбота, вдячність, взаємодопомога, потрібно виявляти ці почуття у повсякденні, цінувати членів своєї сім’ї та теплоту рідної домівки.
Діти з раннього дошкільного віку намагаються відобразити свої враження про навколишній світ у художній творчості. Вони прагнуть розмалювати пальчиком вкрите парою вікно, зробити візерунок слідами на піску чи на снігу або створити шедевр з розсипаного на столі борошна. Незвідане й нове завжди вабить дітей. Тому і заняття з використанням нетрадиційних художніх технік для них цікаві, захопливі й бажані. А для педагогів це ще й найліпший фундамент для розв’язання програмових завдань, розвитку умінь, навичок, творчих здібностей і позитивних людських якостей.
Булінг(від англ. to bull— переслідувати) — свідома агресивна поведінка однієї дитини або групи дітей стосовно іншої.

Булінг у ДНЗ (ЗДО) може проявлятися як тиск: психологічний та фізичний. Часто діти застосовують і фізичний, і психологічний тиск на жертву. Наприклад, образи, приниження, ігнорування, непоступливість, погрози, побиття під час ігор.
У дитячому садку не лунає дзвінок, коли починаються чи закінчуються заняття. Цей процес контролюють педагоги. Тож музичний керівник має знати затверджене МОН гранично допустиме навчальне навантаження на дитину у закладах дошкільної освіти і планувати музичні заняття, свята й розваги відповідно до нього. («Гранично допустиме навчальне навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах» затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2015 № 446).
Ознайомлення з геометричними фігурами допомагає дошкільникам ліпше зрозуміти навколишній світ. Адже всі предмети навколо нас мають певну форму. Діти вчаться обстежувати форму предмета, виокремлювати її характерні особливості, знаходити подібне і відмінне між різними формами. Як допомогти дошкільникам опанувати ці знання та сформувати навички геометричних дій у ігровій формі, читайте в статті
У зв'язку з епідеміологічною ситуацією, що склалася в Україні, з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (СОVID-19) всім учасникам освітнього процесу необхідно дотримуватися протиепідеміологічних вимог і рекомендацій Міністерства освіти і науки України щодо особливостей організації освітнього процесу в закладах освіти під час карантину.
Основні показники фізичного здоров'я дітей:
  • нормальне функціонування всіх органів та систем організму, їх ріст і розвиток, що виявляється й підтверджується віковими атропо- і біометричними показниками;
  • відсутність хвороб або поодинокі захворювання.
З раннього віку необхідно привчати дитину до самообслуговування, до прибирання своїх іграшок, до допомоги своїм рідним у домашній роботі. Дошкільники легко і з великим задоволенням наслідують працю батьків, виконують доручення дорослих. Спочатку їм просто цікаво. А поступово, якщо в сім'ї систематично заохочують до праці, хвалять за невеликі досягнення, у них виникає бажання допомогти дорослим, складаються трудові навички і звички, проявляється працелюбність.
 
Сторінка 1 з 5 1 2 3 4 5 > >>
© 2022 Авторські права Початкова школа №44