Клятва вихователя здоров'я
Клянусь любить своїх дітей,
Їм своє серце віддавати,
Про силу духу піклуватись,
Здоров′я зберігати.

Прислів′я є у нас таке:
«В здоровім тілі – дух здоровий».
Тому для мене головне:
Щоб діти плавали в басейні,
Пили фіточаї смачні;
Зарядка, сауна і фізкультура.

Спіруліна і ревіт,
А ще – загартування, -
Ось все, що треба нам робить,
Аби уникнуть лікування.

Клянуся вчить своїх дітей
Любити Батьківщину,
Та поважать батьків своїх,
Служити Україні.

Учить дітей любить природу
Також, вважаю, необхідно.
Природа – дім наш, любим ми її,
Вона нас любить відповідно.

Клянусь давати всі знання,
Всебічно розвивать дитину,
Щоб самостійно йшла в життя,
Завжди була вона – Людина!

Автор – Жигаленко Н.П. вихователь СНВК №85
 Пошук
 Контакти
м. Полтава, 36002,
вул. Кагамлика, 31а
тел. (0532) 59-39-86
e-mail: p.shk.44@gmail.com
 Календар новин
«Вересень.2021
Пн.Вт.Ср.Чт.Пт.Сб.Нд.
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

Архів новин
Діти з раннього дошкільного віку намагаються відобразити свої враження про навколишній світ у художній творчості. Вони прагнуть розмалювати пальчиком вкрите парою вікно, зробити візерунок слідами на піску чи на снігу або створити шедевр з розсипаного на столі борошна. Незвідане й нове завжди вабить дітей. Тому і заняття з використанням нетрадиційних художніх технік для них цікаві, захопливі й бажані. А для педагогів це ще й найліпший фундамент для розв’язання програмових завдань, розвитку умінь, навичок, творчих здібностей і позитивних людських якостей.
Булінг(від англ. to bull— переслідувати) — свідома агресивна поведінка однієї дитини або групи дітей стосовно іншої.

Булінг у ДНЗ (ЗДО) може проявлятися як тиск: психологічний та фізичний. Часто діти застосовують і фізичний, і психологічний тиск на жертву. Наприклад, образи, приниження, ігнорування, непоступливість, погрози, побиття під час ігор.
У дитячому садку не лунає дзвінок, коли починаються чи закінчуються заняття. Цей процес контролюють педагоги. Тож музичний керівник має знати затверджене МОН гранично допустиме навчальне навантаження на дитину у закладах дошкільної освіти і планувати музичні заняття, свята й розваги відповідно до нього. («Гранично допустиме навчальне навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах» затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2015 № 446).
Ознайомлення з геометричними фігурами допомагає дошкільникам ліпше зрозуміти навколишній світ. Адже всі предмети навколо нас мають певну форму. Діти вчаться обстежувати форму предмета, виокремлювати її характерні особливості, знаходити подібне і відмінне між різними формами. Як допомогти дошкільникам опанувати ці знання та сформувати навички геометричних дій у ігровій формі, читайте в статті
У зв'язку з епідеміологічною ситуацією, що склалася в Україні, з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (СОVID-19) всім учасникам освітнього процесу необхідно дотримуватися протиепідеміологічних вимог і рекомендацій Міністерства освіти і науки України щодо особливостей організації освітнього процесу в закладах освіти під час карантину.
Основні показники фізичного здоров'я дітей:
  • нормальне функціонування всіх органів та систем організму, їх ріст і розвиток, що виявляється й підтверджується віковими атропо- і біометричними показниками;
  • відсутність хвороб або поодинокі захворювання.
З раннього віку необхідно привчати дитину до самообслуговування, до прибирання своїх іграшок, до допомоги своїм рідним у домашній роботі. Дошкільники легко і з великим задоволенням наслідують працю батьків, виконують доручення дорослих. Спочатку їм просто цікаво. А поступово, якщо в сім'ї систематично заохочують до праці, хвалять за невеликі досягнення, у них виникає бажання допомогти дорослим, складаються трудові навички і звички, проявляється працелюбність.
Всі – і дорослі, і діти – чекають літа, тепла, відпустки. А коли настає ця пора, виникають нові проблеми: де і як відпочити, куди поїхати. А головне – як організувати життя дитини. Не у всіх є можливість відвідати країни близького чи далекого зарубіжжя. Тим більше, якщо у вас є дитини, та ще й не одна.
  1. Будь ласка, запам’ятайте, що основними психологічними причинами виникнення труднощів адаптаційного періоду є такі:
    • недостатній досвід спілкування з дорослими і однолітками;
    • недорозвиненість мовлення;
    • надмірно емоційний характер спілкування з дитиною у сім’ї;
    • несформованість звички виконувати вимоги дорослих та дотримуватися певних правил поведінки;
    • побоювання, недовіра до школи внаслідок неправильної орієнтації з боку батьків.
  • Не залякуйте дiтей школою, це призведе до небажання дитини йти туди. Особливо небезпечно це стосовно боязких, невпевнених у собi дiтей.
 
Сторінка 1 з 5 1 2 3 4 5 > >>
© 2021 Авторські права Початкова школа №44