Клятва вихователя здоров'я
Клянусь любить своїх дітей,
Їм своє серце віддавати,
Про силу духу піклуватись,
Здоров′я зберігати.

Прислів′я є у нас таке:
«В здоровім тілі – дух здоровий».
Тому для мене головне:
Щоб діти плавали в басейні,
Пили фіточаї смачні;
Зарядка, сауна і фізкультура.

Спіруліна і ревіт,
А ще – загартування, -
Ось все, що треба нам робить,
Аби уникнуть лікування.

Клянуся вчить своїх дітей
Любити Батьківщину,
Та поважать батьків своїх,
Служити Україні.

Учить дітей любить природу
Також, вважаю, необхідно.
Природа – дім наш, любим ми її,
Вона нас любить відповідно.

Клянусь давати всі знання,
Всебічно розвивать дитину,
Щоб самостійно йшла в життя,
Завжди була вона – Людина!

Автор – Жигаленко Н.П. вихователь СНВК №85
 Пошук
 Контакти
м. Полтава, 36002,
вул. Кагамлика, 31а
e-mail: p.shk.44@gmail.com
 Календар новин
«Березень.2024
Пн.Вт.Ср.Чт.Пт.Сб.Нд.
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Архів новин
У родині не жалкують часу на те, щоб пограти з дитиною, погуляти, навчити читати або малювати, відправити її в спортивні секції, у всілякі кружки, але рідко знаходять п'ять хвилин в день, півгодини в тиждень, щоб навчити дитину уникати нещасного випадку, особливо на вулиці.
У наш час діти дуже мало проводять часу на свіжому повітрі. Вони віддають перевагу гаджетам та іграм у приміщенні, вважаючи їх більш привабливими, ніж прогулянки та ігри на вулиці.
Забезпечення впливу художньої літератури на мовленнєвий розвиток дітей є одним із провідних методичних принципів у роботі з дошкільниками. Через твори художньої літератури відбувається збагачення, уточнення і активізація словника дітей. Ознайомлення з віршами, забавлянками, чистомовками, скоромовками сприяє закріпленню у дітей правильної звуковимови, розвитку виразності мовлення. Оповілання і казки, що пропонуємо дітям для переказування, спияють розвитку зв'язного мовлення. Крім того, художня література сприяє розвитку поєтичного слуху, образності мовлення, прищеплєнню любові до художнього слова. Під час добирання і планування творів художньої літератури вихователі, враховуючи пізнавальну тему навчально-виховного блоку тижня і завдання з розвитку мовлення, планують роботу з організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей.
На перший погляд легко. Треба тільки познайомити дитину з основними вимогами Правил дорожнього руху й ніяких проблем. Насправді дуже важко. Адже ми, батьки, щодня на очах рідного чада порушуємо ці самі горезвісні Правила, і не замислюємося, що ставимо перед дитиною нерозв'язне завдання: як правильно? Що говорять і що роблять?
Дітей годують невеликими групами по 3-4 особи за столом. Перед вживанням їжі столи правильно сервірують: ставлять хлібницю з хлібом, глибоку тарілку для першої страви, кладуть справа ложку, виставляють паперові серветки. Після вживання першої страви одразу подають другу страву. Послідовність страв повинна бути постійною. Страва не повинна бути надто гарячою, найкраще подавати її теплою. Дитина повинна брати в рот їжу невеликими шматочками і добре її пережовувати.
Плануючи мовленнєві заняття, слід пам’ятати, що дитина засвоює слова поступово. На першому рівні дитина розуміє слово, але не використовує його в мовленні – відбувається збагачення пасивного словника. На другому рівні дитина впізнає і називає предмет (дію, ознаку) лише у звичних умовах – слово переходить з пасивного словника до активного. На третьому рівні вона розуміє та правильно використовує слово в будь-яких доступних для її розуміння зв’язках і відношеннях – відбувається автоматизація використання слова в активному мовленні.
Витоки позитивного ставлення до світу закладаються на основі виховання любові, поваги до найрідніших людей (мама, тато, бабусі, дідусі, брати, сестри), усвідомлення тісних взаємозв’язків між поколіннями. Педагогам варто звертати увагу на формування у дошкільників дієвих емпатійних проявів по відношенню до близьких, адже мало розуміти, що таке доброта, турбота, вдячність, взаємодопомога, потрібно виявляти ці почуття у повсякденні, цінувати членів своєї сім’ї та теплоту рідної домівки.
Діти з раннього дошкільного віку намагаються відобразити свої враження про навколишній світ у художній творчості. Вони прагнуть розмалювати пальчиком вкрите парою вікно, зробити візерунок слідами на піску чи на снігу або створити шедевр з розсипаного на столі борошна. Незвідане й нове завжди вабить дітей. Тому і заняття з використанням нетрадиційних художніх технік для них цікаві, захопливі й бажані. А для педагогів це ще й найліпший фундамент для розв’язання програмових завдань, розвитку умінь, навичок, творчих здібностей і позитивних людських якостей.
Булінг(від англ. to bull— переслідувати) — свідома агресивна поведінка однієї дитини або групи дітей стосовно іншої.

Булінг у ДНЗ (ЗДО) може проявлятися як тиск: психологічний та фізичний. Часто діти застосовують і фізичний, і психологічний тиск на жертву. Наприклад, образи, приниження, ігнорування, непоступливість, погрози, побиття під час ігор.
У дитячому садку не лунає дзвінок, коли починаються чи закінчуються заняття. Цей процес контролюють педагоги. Тож музичний керівник має знати затверджене МОН гранично допустиме навчальне навантаження на дитину у закладах дошкільної освіти і планувати музичні заняття, свята й розваги відповідно до нього. («Гранично допустиме навчальне навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах» затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2015 № 446).
 
Сторінка 1 з 5 1 2 3 4 5 > >>
© 2024 Авторські права Початкова школа №44