Клятва вихователя здоров'я
Клянусь любить своїх дітей,
Їм своє серце віддавати,
Про силу духу піклуватись,
Здоров′я зберігати.

Прислів′я є у нас таке:
«В здоровім тілі – дух здоровий».
Тому для мене головне:
Щоб діти плавали в басейні,
Пили фіточаї смачні;
Зарядка, сауна і фізкультура.

Спіруліна і ревіт,
А ще – загартування, -
Ось все, що треба нам робить,
Аби уникнуть лікування.

Клянуся вчить своїх дітей
Любити Батьківщину,
Та поважать батьків своїх,
Служити Україні.

Учить дітей любить природу
Також, вважаю, необхідно.
Природа – дім наш, любим ми її,
Вона нас любить відповідно.

Клянусь давати всі знання,
Всебічно розвивать дитину,
Щоб самостійно йшла в життя,
Завжди була вона – Людина!

Автор – Жигаленко Н.П. вихователь СНВК №85
 Пошук
 Контакти
м. Полтава, 36002,
вул. Кагамлика, 31а
e-mail: p.shk.44@gmail.com
 Календар новин
«Березень.2024
Пн.Вт.Ср.Чт.Пт.Сб.Нд.
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Архів новин
З точки зору розв’язуючих в іграх на асфальті педагогічних завдань їх можна класифікувати:
  • за інтенсивністю рухів (ігри малої, середньої та високої інтенсивності);
  • за типом переважної рухової дії (біг, стрибки, ведення м’яча, метання та ін.);
  • за складністю побудови гри (індивідуальні, командні);
  • за врахуванням вікових та індивідуальних особливостей дітей 2-7 років;
  • за способом проведення (з ведучим, без ведучого, з предметами, без них, сюжетні);
  • за розвиваючими фізичними якостями (ігри, сприяючі формуванню витримки, спритності, швидкості, координації рухів, швидкісно-силовим якостям);
  • за структурою фізкультурно-оздоровчого заходу (для вступної, заключної частини заняття, ранкової гімнастики, прогулянки).
Без планування неможливо належним чином організувати навчально-виховний процес, зробити його цілеспрямованим, систематичним і послідовним.
Формування у дітей здатності до музично-рухової й танцювальної творчості є одним із програмових завдань музичного виховання у дошкільному навчальному закладі. І недарма, адже в музично-рухливих іграх, хороводах, танцювальних етюдах, (музично-пластичній імпровізації) діти мають змогу яскраво виявити творчу активність. Натомість сюжетні музичні ігри сприяють розвитку уяви дітей, уміння створювати певні образи.

Одним з основних завдань у підготовці дитини до школи є формування уявлень про число, рахунок, діях додавання і віднімання, усвідомлене розуміння числового ряду (дитина повинна засвоїти, як виникає кожне наступне число в ряду) - це основа всього подальшого навчання малюків обчислювальним навичкам.

Прогулянка є одним з важливих моментів в режимі дитячого дошкільного закладу. Грамотне проведення прогулянки дозволяє педагогу вирішувати багато виховних та освітніх завдань. Ретельна підготовка до проведення прогулянки забезпечить результативність діяльності дітей.
Вам знадобиться обладнання для організації діяльності дітей та план прогулянки.
Виховання культурно-гігієнічних навичок і самостійності дітей першої молодшої групи


Важливим у вихованні дітей є закріплення набутих і формування нових умінь і культурно-гігієнічних навичок, удосконалення самостійних дій. Потрібно стежити за виконанням того, що було недостатньо засвоєно дитиною на попередній стадії розвитку. При неправильному вихованні дитина хоч і володіє умінням (тримати чашку, їсти ложкою, знімати одяг тощо), але може відмовлятись активно діяти, хоче щоб її годували, одягали, а якщо й виконує вимоги, то без бажання. Надзвичайно важливо своєчасно ускладнювати вимоги до дітей.


Сюжетно-рольова гра грає провідну роль у формуванні позитивних взаємовідносин дітей та формуванні позитивних морально-етичних якостей особистості старшого дошкільного віку. У процесі сюжетно-рольових ігор створюються умови для подальшого зміцнення моральних уявлень, почуттів, якостей дітей, які формувалися в побуті. Спільна ігрова діяльність стимулює розвиток організованості і відповідальності кожної дитини: потрібно вибрати місце для гри, зробити атрибути, правильно розподілити ролі. У грі закріплюється вміння вести себе так, як це прийнято: подати стілець ввійшов, подякувати за послугу і т.д.
Консультація для вихователів

Мовленнєвий розвиток дошкільника - складний психологічний процес, що не зводиться до простого відтворення дитиною почутої мови. Він визначається мірою сформованості знань, умінь та навичок дитини і виявляється в соціальній та інтелектуальній активності у колі дорослих та однолітків. Щоб створити оптимальні умови для мовленнєвого розвитку дошкільника, педагогам слід використовувати різні форми роботи: ігри, проблемні ситуації і, звичайно, заняття.
Охорона і зміцнення малят – один з найважливіших аспектів забезпечення сприятливої підготовки дитини до школи.
ПАМ’ЯТКА
ДЛЯ БАТЬКІВ З ПРАВОВОГО ВИХОВАННЯ
«СПОСОБИ ВІДКРИТИ ДИТИНІ СВОЮ ЛЮБОВ»
 
Сторінка 4 з 6 << < 1 2 3 4 5 6 > >>
© 2024 Авторські права Початкова школа №44