Клятва вихователя здоров'я
Клянусь любить своїх дітей,
Їм своє серце віддавати,
Про силу духу піклуватись,
Здоров′я зберігати.

Прислів′я є у нас таке:
«В здоровім тілі – дух здоровий».
Тому для мене головне:
Щоб діти плавали в басейні,
Пили фіточаї смачні;
Зарядка, сауна і фізкультура.

Спіруліна і ревіт,
А ще – загартування, -
Ось все, що треба нам робить,
Аби уникнуть лікування.

Клянуся вчить своїх дітей
Любити Батьківщину,
Та поважать батьків своїх,
Служити Україні.

Учить дітей любить природу
Також, вважаю, необхідно.
Природа – дім наш, любим ми її,
Вона нас любить відповідно.

Клянусь давати всі знання,
Всебічно розвивать дитину,
Щоб самостійно йшла в життя,
Завжди була вона – Людина!

Автор – Жигаленко Н.П. вихователь СНВК №85
 Пошук
 Контакти
м. Полтава, 36002,
вул. Кагамлика, 31а
e-mail: p.shk.44@gmail.com
 Календар новин
«Травень.2022
Пн.Вт.Ср.Чт.Пт.Сб.Нд.
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Архів новин
 Категорія / ОписКількість
Педагогічний досвід
1
Консультації вихователя-методиста
46
Робота над проєктами
19
Характеристика:
Вид проєкту: груповий, дослідницько-інформаційний
Тривалість проєкту: короткотривалий
Учасники проєкту: діти молодшої групи, вихователі.
Вид проєкту – творчий, груповий, дослідницький, навчальний.
Тривалість – тижневий
Учасники проєкту – діти, вихователь.
Мета проєкту – розвиток сенсорних здібностей дітей, вивчення кольорів (червоний, жовтий, синій, зелений), виховання у дітей бажання приймати участь у спільній діяльності. Залучення батьків до спільної діяльності з дитиною в умовах сім’ї.
Середня група "Калинка"
Проек короткотривалий. Термін дії 2 неділі.
Екологічний проєкт на тему: « Нове життя старим речам»
Актуальність проєкту: нове життя старим речам.
Об’єкт проєкту: старі, використані речі.
Предмет проєкту: нові способи використання старих речей.
Дітей годують невеликими групами по 3-4 особи за столом. Перед вживанням їжі столи правильно сервірують: ставлять хлібницю з хлібом, глибоку тарілку для першої страви, кладуть справа ложку, виставляють паперові серветки. Після вживання першої страви одразу подають другу страву. Послідовність страв повинна бути постійною. Страва не повинна бути надто гарячою, найкраще подавати її теплою. Дитина повинна брати в рот їжу невеликими шматочками і добре її пережовувати.
Характеристика:
Вид проєкту: груповий, дослідницько-інформаційний
Тривалість проєкту: короткотривалий
Учасники проєкту: діти молодшої групи, вихователі.
Плануючи мовленнєві заняття, слід пам’ятати, що дитина засвоює слова поступово. На першому рівні дитина розуміє слово, але не використовує його в мовленні – відбувається збагачення пасивного словника. На другому рівні дитина впізнає і називає предмет (дію, ознаку) лише у звичних умовах – слово переходить з пасивного словника до активного. На третьому рівні вона розуміє та правильно використовує слово в будь-яких доступних для її розуміння зв’язках і відношеннях – відбувається автоматизація використання слова в активному мовленні.
Витоки позитивного ставлення до світу закладаються на основі виховання любові, поваги до найрідніших людей (мама, тато, бабусі, дідусі, брати, сестри), усвідомлення тісних взаємозв’язків між поколіннями. Педагогам варто звертати увагу на формування у дошкільників дієвих емпатійних проявів по відношенню до близьких, адже мало розуміти, що таке доброта, турбота, вдячність, взаємодопомога, потрібно виявляти ці почуття у повсякденні, цінувати членів своєї сім’ї та теплоту рідної домівки.
Діти з раннього дошкільного віку намагаються відобразити свої враження про навколишній світ у художній творчості. Вони прагнуть розмалювати пальчиком вкрите парою вікно, зробити візерунок слідами на піску чи на снігу або створити шедевр з розсипаного на столі борошна. Незвідане й нове завжди вабить дітей. Тому і заняття з використанням нетрадиційних художніх технік для них цікаві, захопливі й бажані. А для педагогів це ще й найліпший фундамент для розв’язання програмових завдань, розвитку умінь, навичок, творчих здібностей і позитивних людських якостей.
Характеристика за:
  • Домінуючою діяльністю: дослідницько-інформаційний;
  • Тривалістю: середньої тривалості (10 днів)
  • Кількість учасників: колективний
  • Характером контактів: у межах закладу
 
Сторінка 1 з 0 1
© 2022 Авторські права Початкова школа №44