Клятва вихователя здоров'я
Клянусь любить своїх дітей,
Їм своє серце віддавати,
Про силу духу піклуватись,
Здоров′я зберігати.

Прислів′я є у нас таке:
«В здоровім тілі – дух здоровий».
Тому для мене головне:
Щоб діти плавали в басейні,
Пили фіточаї смачні;
Зарядка, сауна і фізкультура.

Спіруліна і ревіт,
А ще – загартування, -
Ось все, що треба нам робить,
Аби уникнуть лікування.

Клянуся вчить своїх дітей
Любити Батьківщину,
Та поважать батьків своїх,
Служити Україні.

Учить дітей любить природу
Також, вважаю, необхідно.
Природа – дім наш, любим ми її,
Вона нас любить відповідно.

Клянусь давати всі знання,
Всебічно розвивать дитину,
Щоб самостійно йшла в життя,
Завжди була вона – Людина!

Автор – Жигаленко Н.П. вихователь СНВК №85
 Пошук
 Контакти
м. Полтава, 36002,
вул. Кагамлика, 31а
e-mail: p.shk.44@gmail.com
 Календар новин
«Березень.2024
Пн.Вт.Ср.Чт.Пт.Сб.Нд.
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Архів новин
 Категорія / ОписКількість
Педагогічний досвід
1
Консультації вихователя-методиста
50
Робота над проєктами
21
Для секцій, гуртків ми – діти з групи «Малятко» іще замалі.
Але для малят існує загальне вподобання-це піклування про своє здоров’я.
У родині не жалкують часу на те, щоб пограти з дитиною, погуляти, навчити читати або малювати, відправити її в спортивні секції, у всілякі кружки, але рідко знаходять п'ять хвилин в день, півгодини в тиждень, щоб навчити дитину уникати нещасного випадку, особливо на вулиці.
У наш час діти дуже мало проводять часу на свіжому повітрі. Вони віддають перевагу гаджетам та іграм у приміщенні, вважаючи їх більш привабливими, ніж прогулянки та ігри на вулиці.
Забезпечення впливу художньої літератури на мовленнєвий розвиток дітей є одним із провідних методичних принципів у роботі з дошкільниками. Через твори художньої літератури відбувається збагачення, уточнення і активізація словника дітей. Ознайомлення з віршами, забавлянками, чистомовками, скоромовками сприяє закріпленню у дітей правильної звуковимови, розвитку виразності мовлення. Оповілання і казки, що пропонуємо дітям для переказування, спияють розвитку зв'язного мовлення. Крім того, художня література сприяє розвитку поєтичного слуху, образності мовлення, прищеплєнню любові до художнього слова. Під час добирання і планування творів художньої літератури вихователі, враховуючи пізнавальну тему навчально-виховного блоку тижня і завдання з розвитку мовлення, планують роботу з організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей.
На перший погляд легко. Треба тільки познайомити дитину з основними вимогами Правил дорожнього руху й ніяких проблем. Насправді дуже важко. Адже ми, батьки, щодня на очах рідного чада порушуємо ці самі горезвісні Правила, і не замислюємося, що ставимо перед дитиною нерозв'язне завдання: як правильно? Що говорять і що роблять?
Характеристика:
Вид проєкту: груповий, дослідницько-інформаційний
Тривалість проєкту: короткотривалий
Учасники проєкту: діти молодшої групи, вихователі.
Вид проєкту – творчий, груповий, дослідницький, навчальний.
Тривалість – тижневий
Учасники проєкту – діти, вихователь.
Мета проєкту – розвиток сенсорних здібностей дітей, вивчення кольорів (червоний, жовтий, синій, зелений), виховання у дітей бажання приймати участь у спільній діяльності. Залучення батьків до спільної діяльності з дитиною в умовах сім’ї.
Середня група "Калинка"
Проек короткотривалий. Термін дії 2 неділі.
Екологічний проєкт на тему: « Нове життя старим речам»
Актуальність проєкту: нове життя старим речам.
Об’єкт проєкту: старі, використані речі.
Предмет проєкту: нові способи використання старих речей.
 
Сторінка 1 з 0 1
© 2024 Авторські права Початкова школа №44