Клятва вихователя здоров'я
Клянусь любить своїх дітей,
Їм своє серце віддавати,
Про силу духу піклуватись,
Здоров′я зберігати.

Прислів′я є у нас таке:
«В здоровім тілі – дух здоровий».
Тому для мене головне:
Щоб діти плавали в басейні,
Пили фіточаї смачні;
Зарядка, сауна і фізкультура.

Спіруліна і ревіт,
А ще – загартування, -
Ось все, що треба нам робить,
Аби уникнуть лікування.

Клянуся вчить своїх дітей
Любити Батьківщину,
Та поважать батьків своїх,
Служити Україні.

Учить дітей любить природу
Також, вважаю, необхідно.
Природа – дім наш, любим ми її,
Вона нас любить відповідно.

Клянусь давати всі знання,
Всебічно розвивать дитину,
Щоб самостійно йшла в життя,
Завжди була вона – Людина!

Автор – Жигаленко Н.П. вихователь СНВК №85
 Пошук
 Контакти
м. Полтава, 36002,
вул. Кагамлика, 31а
e-mail: p.shk.44@gmail.com
 Календар новин
«Травень.2022
Пн.Вт.Ср.Чт.Пт.Сб.Нд.
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Архів новин
 Категорія / ОписКількість
Заходи
33
Методична робота
Педагогічний досвід, Консультації вихователя-методиста, Робота над проєктами.
66
Сторінка практичного психолога
36
Сторінка вчителя-логопеда
23
Сторінка музичних керівників
20
Сторінка інструкторів з фізкультури
14
Сторінка медичних працівників
11
Характеристика:
Вид проєкту: груповий, дослідницько-інформаційний
Тривалість проєкту: короткотривалий
Учасники проєкту: діти молодшої групи, вихователі.
Вид проєкту – творчий, груповий, дослідницький, навчальний.
Тривалість – тижневий
Учасники проєкту – діти, вихователь.
Мета проєкту – розвиток сенсорних здібностей дітей, вивчення кольорів (червоний, жовтий, синій, зелений), виховання у дітей бажання приймати участь у спільній діяльності. Залучення батьків до спільної діяльності з дитиною в умовах сім’ї.
Середня група "Калинка"
Проек короткотривалий. Термін дії 2 неділі.
Екологічний проєкт на тему: « Нове життя старим речам»
Актуальність проєкту: нове життя старим речам.
Об’єкт проєкту: старі, використані речі.
Предмет проєкту: нові способи використання старих речей.
Дітей годують невеликими групами по 3-4 особи за столом. Перед вживанням їжі столи правильно сервірують: ставлять хлібницю з хлібом, глибоку тарілку для першої страви, кладуть справа ложку, виставляють паперові серветки. Після вживання першої страви одразу подають другу страву. Послідовність страв повинна бути постійною. Страва не повинна бути надто гарячою, найкраще подавати її теплою. Дитина повинна брати в рот їжу невеликими шматочками і добре її пережовувати.
Характеристика:
Вид проєкту: груповий, дослідницько-інформаційний
Тривалість проєкту: короткотривалий
Учасники проєкту: діти молодшої групи, вихователі.
  1. Підтримуйте інтерес дитини до занять фізичною культурою, у жодному разі не проявляйте зневагу до фізичного розвитку, так як приклад дорослих в цьому питанні надзвичайно важливий. Як ви ставитеся до фізичної культури, так буде ставитися до неї і ваша дитина. Часто дитина живе під вантажем заборон: "не бігай", "не шуми", "не кричи голосно". Обмеження потреби у самовираженні особливо позначається на зниженні самооцінки і активності підростаючої людини. Ви повинні добре знати потреби і можливості своєї дитини і як можна повніше враховувати їх.
Наші батьківські зусилля при вихованні дітей дуже важливі, оскільки наш вплив зберігається впродовж усього життя. Але що найцінніше з того, що ми можемо подарувати нашім дітям? Любов до себе, адекватна самооцінка та самоповага!
27.01.2022 педагогічні працівники разом з практичним психологом обговорювали тему круглого столу "Ефективне спілкування та робота в команді колективу" .
На які заняття віддавати дітей до школи? І з якого віку?

Сучасні батьки задаються цим питанням чи не відразу після пологів. У раннього розвитку є прихильники і супротивники. Хтось вважає, що дитинство дитини має проходити за іграшками. Інші стверджують, що в дитсадівському віці малюк найкраще засвоює новий матеріал.
 
Сторінка 1 з 0 1
© 2022 Авторські права Початкова школа №44