Клятва вихователя здоров'я
Клянусь любить своїх дітей,
Їм своє серце віддавати,
Про силу духу піклуватись,
Здоров′я зберігати.

Прислів′я є у нас таке:
«В здоровім тілі – дух здоровий».
Тому для мене головне:
Щоб діти плавали в басейні,
Пили фіточаї смачні;
Зарядка, сауна і фізкультура.

Спіруліна і ревіт,
А ще – загартування, -
Ось все, що треба нам робить,
Аби уникнуть лікування.

Клянуся вчить своїх дітей
Любити Батьківщину,
Та поважать батьків своїх,
Служити Україні.

Учить дітей любить природу
Також, вважаю, необхідно.
Природа – дім наш, любим ми її,
Вона нас любить відповідно.

Клянусь давати всі знання,
Всебічно розвивать дитину,
Щоб самостійно йшла в життя,
Завжди була вона – Людина!

Автор – Жигаленко Н.П. вихователь СНВК №85
 Пошук
 Контакти
м. Полтава, 36002,
вул. Кагамлика, 35
тел. (0532) 59-39-86
тел. (0532) 59-35-22
 Календар новин
«Листопад.2018
Пн.Вт.Ср.Чт.Пт.Сб.Нд.
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Архів новин

Ігри дітей на асфальті

З точки зору розв’язуючих в іграх на асфальті педагогічних завдань їх можна класифікувати:
  • за інтенсивністю рухів (ігри малої, середньої та високої інтенсивності);
  • за типом переважної рухової дії (біг, стрибки, ведення м’яча, метання та ін.);
  • за складністю побудови гри (індивідуальні, командні);
  • за врахуванням вікових та індивідуальних особливостей дітей 2-7 років;
  • за способом проведення (з ведучим, без ведучого, з предметами, без них, сюжетні);
  • за розвиваючими фізичними якостями (ігри, сприяючі формуванню витримки, спритності, швидкості, координації рухів, швидкісно-силовим якостям);
  • за структурою фізкультурно-оздоровчого заходу (для вступної, заключної частини заняття, ранкової гімнастики, прогулянки).


Ігри на асфальті створюють атмосферу радості і тому допомагають найбільш ефективно в комплексі вирішувати оздоровчі, навчальні та виховні завдання.

Основними видами рухової активності в іграх на асфальті є різні види бігу, ходьби, стрибків, метання, вправ з м’ячем. Ситуації на ігровому майданчику, які весь час змінюються, привчають дітей найбільш доцільно використовувати рухові навички та уміння, що забезпечує їх удосконалення, а також природній прояв фізичних якостей: швидкості реакції, спритності, рівноваги, координації рухів, витримки, навиків просторової орієнтації, окоміру.

Ігрові завдання з використанням малюнків на асфальті активізують розумову діяльність дитини, закріплюючи знання прямої та зворотної лічби, форм геометричних фігур, кольорів та розмірів. Вони розширяють кругозір дітей, стимулюють використання знань про навколишній світ, про поведінку тварин, вчинки людей; поповнюють словниковий запас, удосконалюють психічні процеси.

Ігри на асфальті сприяють збагаченню морального досвіду. Організовуючи змагальну діяльність, вихователь вчить дітей ввічливому, тактовному, уважному відношенню до товаришів по команді, вмінню керувати своєю поведінкою в колективі однолітків. Необхідність дотримуватись правил, відповідним чином реагувати на сигнал організовує і дисциплінує дошкільників, розвиває кмітливість, рухову ініціативу і самостійність.

Ігри на асфальті сприяють формуванню вольових рис характеру. Вони побудовані на багаторазовому і тривалому повторенню одноманітних рухових дій; при цьому виникає необхідність проявляти вольові зусилля для подолання постійно наростаючої фізичної і емоційної напруги.

Більшість вправ в іграх на асфальті виконуються колективно (під музичний супровід), що вимагає узгодження і синхронності дій, виховує позитивні емоції. У дітей формується уявлення про естетику в фізичному розвитку, в зовнішньому вигляді людини: вправи розвивають форми тіла, збільшують м’язову масу, покращують осанку.

Крім того, поєднання рухів з впливом свіжого повітря при проведенні ігор на асфальті є ефективним засобом загартування дітей, підвищення опору організму до застудних та інфекційних захворювань.

Ігри на асфальті є гарним доповненням до традиційних занять з фізичного виховання, роблячи їх більш емоційними і різноманітними.

«Повітряна кулька»
На асфальті намальована велика повітряна кулька, всередині якої геометричні фігури, чотирьох видів (круги, ромби, трикутники, квадрати) з порядковими номерами і різного кольору.
Малюнок «Повітряна кулька» використовується для проведення ігор, ігрових вправ і естафет в організованій і самостійній діяльності дітей при фронтальному і поточному способі їх організації. З метою збільшення рухової щільності фізкультурно-оздоровчих заходів на асфальті можна намалювати дві або три повітряні кульки.

«Змійка»
На асфальті креслять дві доріжки, однакові за довжиною і кількістю поворотів на ній. Змійка використовується для проведення естафет, атракціонів, загально розвивальних та ігрових вправ. Спосіб організації дітей – поточний.

«Фрукти, овочі, ягоди»
Для організації рухової активності дітей необхідно намалювати овочі, фрукти, ягоди і розташувати їх в черговості по колу. Як варіант, на малюнках можна відобразити і інші теми, наприклад транспорт, геометричні фігури, дерева, гриби, квіти і т.п. Малюнки дозволяють організувати фронтальну діяльність дітей.

«Сонечко-жучок» («Метелик»)
На крильцях сонечка намальовані сліди (цифри). Аналогічний варіант гри - метелик з геометричними фігурами. Кількість учасників необмежено. Завдання можна виконувати індивідуально і підгрупою, фронтально і поточно, в формі вправ і естафет.

«Дубовий листок»
На асфальті малюють великий листок (дубовий, кленовий), прикрашений зображеннями різних комах. Контури листка представляють собою хвилясту доріжку. Малюнок найбільш ефективний для поточного способу організації дітей.

«Гусениця» («Паровоз»)
Дві однакові гусениці або паровоз підходять для змагань двох – трьох команд. Раціонально використовувати поточний спосіб організації дітей.

«Квітка»
Даний малюнок цікавий для організації індивідуальної і колективної змагальної діяльності дітей. Кількість цифр визначається програмовим завданнями з врахуванням зони розвитку дітей.

«Сонечко» («Квітка-семицвітка»)
Для «Сонечка» і «Квітки-семицвітки» необхідно багато місця: вони використовуються для організації фронтальних заходів з великою кількістю учасників. Контури малюнків являють собою круглу і хвилясту доріжки. Пелюстки квітки-семицвітки, а також сонечка можна використовувати як будиночки, тому їх кількість повинна відповідати кількості граючих дітей. На малюнках також доцільно організувати ігри «Вудочка», «Горобці і кіт», «Бережи предмет». В цьому випадку розмітки на асфальті допоможуть дітям краще орієнтуватися в просторі.

«Сонечко з косичками»
«Сонечко з косичками» допомагає організувати фронтальну діяльність дітей. Кількість намальованих кісок-промінців повинно відповідати числу дітей в підгрупі.

«Доріжки»
На асфальті малюють дві доріжки: пряму та ламану довжиною 3 - 4 метри. Їх використовують для самостійної і організованої діяльності дітей 2-7 років.
15 Травень, 2017 20:09 / Переглянуто: 943
© 2018 Авторські права СНВК №85 "Лебідка"                    Розробка та дизайн Сарафанюк Андрій