Клятва вихователя здоров'я
Клянусь любить своїх дітей,
Їм своє серце віддавати,
Про силу духу піклуватись,
Здоров′я зберігати.

Прислів′я є у нас таке:
«В здоровім тілі – дух здоровий».
Тому для мене головне:
Щоб діти плавали в басейні,
Пили фіточаї смачні;
Зарядка, сауна і фізкультура.

Спіруліна і ревіт,
А ще – загартування, -
Ось все, що треба нам робить,
Аби уникнуть лікування.

Клянуся вчить своїх дітей
Любити Батьківщину,
Та поважать батьків своїх,
Служити Україні.

Учить дітей любить природу
Також, вважаю, необхідно.
Природа – дім наш, любим ми її,
Вона нас любить відповідно.

Клянусь давати всі знання,
Всебічно розвивать дитину,
Щоб самостійно йшла в життя,
Завжди була вона – Людина!

Автор – Жигаленко Н.П. вихователь СНВК №85
 Пошук
 Контакти
м. Полтава, 36002,
вул. Кагамлика, 31а
e-mail: p.shk.44@gmail.com
 Календар новин
«Березень.2024
Пн.Вт.Ср.Чт.Пт.Сб.Нд.
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Архів новин

Екологічний проєкт на тему: "Нове життя старим речам"

Проек короткотривалий. Термін дії 2 неділі.
Екологічний проєкт на тему: « Нове життя старим речам»
Актуальність проєкту: нове життя старим речам.
Об’єкт проєкту: старі, використані речі.
Предмет проєкту: нові способи використання старих речей.


Мета даного проєкту:
Розширити знання дітей про утилізацію відходів, використання старих речей для виготовлення нових;
Формування у дітей почуття бережливості до природних ресурсів, залучити до покращення екологічної ситуації у місті та у своєму районі; Виховувати любов до природи рідного краю.

Основні задачі проєкту:
Ознайомитися з сучасною літературою з теми проекту;
Провести заняття та різні заходи з теми « Нове життя старим речам»;
Розширення знань, вмінь та навичок дітей у виготовленні нових предметів зі старих речей;
Познайомити з досвідом інших людей з переробки старих речей;
Зробити необхідне з не необхідного своїми руками;
Залучення дітей та їх батьків до піклування про оточуюче середовище, бажання захистити Землю від сміття.

Учасники проєкту:
Діти середньої групи;
Батьки або інші члени сім’ї;
Вихователі середньої групи.

У межах проєкту використовуються наступні форми роботи:
Читання літератури з даної проблеми, бесіди з дітьми та батьками. Проведення заняття з дітьми на тему: « Розумний погляд на сміття».
Експериментальна діяльність, дослідження.
Виготовлення плакатів, листівок на захист оточуючого середовища.
Виготовлення поробок « Нове життя старим речам».
Батьківські ідеї з використання відходів.

Етапи проєкту та їх реалізація:
Підготовчий етап:
Вивчення методичної літератури з теми « Нове життя старим речам»;
Читання літератури дітям з проблеми сміття на нашій планеті;
Розглядання фотографій з видами міста;
Складання розповідей про природу.
Дослідницький етап:
-спостереження на території дитячого садка;
-бесіда про старі речі, які перетворюються у сміття;
-проведення занять на тему « Розумний погляд на сміття»;
-практична діяльність зі сміттям;
Узагальнюючий етап:
Обговорювання, розсуд, висновки;
Виготовлення плакатів, малюнків, листівок до захисту оточуючого середовища;
Альбом на тему « Що можна виготовити зі сміття»;
Організація поробок « Нове життя старим речам»;
« Як довго може Земля « перетравлювати» сміття?»
Дослідницько-експериментальна діяльність

Мета: формувати у дітей екологічне мислення, вчити обговорювати проблему, робити самостійні висновки. Залучати батьків до експерименту, визвати інтерес до пізнання дітей, стати рівноправними суб’єктами освітньої діяльності, залучати дітей та їх батьків до проявлення турботи до оточуючого середовища, викликати бажання захистити Землю від сміття.

Дослідницько-експериментальна діяльність

Мета: формувати у дітей екологічне мислення, вчити обговорювати проблему, робити самостійні висновки. Залучати батьків до експерименту, визвати інтерес до пізнання дітей, стати рівноправними суб’єктами освітньої діяльності, залучати дітей та їх батьків до проявлення турботи до оточуючого середовища, викликати бажання захистити Землю від сміття.
Протягом декількох днів, вихователь звертає увагу дітей на те, що кожен день викидається сміття. Куди воно зникає? А вдома у дітей накопичується сміття, що з ним роблять батьки? Чи можливо побачити сміття на території дитячого садка? Звідки він береться? Чи є біля дитсадка сміттєві баки, куди можна складати сміття, не забруднюючи осередок?
Також, вихователь, читає дітям літературу, яку потім обговорювали.
Вихователь пропонує дітям уважно роздивитися все сміття: чи може це сміття як-небудь нашкодити природі, її мешканцям? Куди зникає це сміття? (припущення дітей). Навчити дітей розподіляти сміття на групи.
Розповісти і показати дітям, що відбувається з папером, з апельсиновими шкурками, з пластиковими пляшками та жерстяними банками взяте з інтернету.
Запропонувати разом із батьками намалювати плакати про охорону оточуючого середовища.
Діти з’ясували, що люди викидають дуже багато сміття. Зробивши висновки, були розроблені батьками ідеї з використання відходів. Також, були виготовлені поробки « Нове життя старим речам».

Висновки експерименту: всі природні речі перегнивають та перетворюються у ґрунт або з’їдаються тваринами. Інші речі: пляшка, банка, папір, зроблені людиною, це не природні речі і вони лежать дуже довго у землі.
Отже, що відбудеться з природою, якщо кожен з відпочиваючих буде залишати після себе сміття: пляшки, банки, газети, пакети, то Земля стане брудною.

Висновки проєкту:
В ході проекту діти з’ясували, що сміття забруднює нашу планету Земля. Що не можна залишати сміття у місцях відпочинку, у лісі, у воді. Що для сміття є спеціально відведені місця, а може і скоро збудують заводи по переробці сміття.
В ході експерименту діти виявили, що промислове сміття не « перетравлюється» землею, тому може лежати довго та накопичуватися, а це шкідливо для природи та людей.
Також, у проекті діти познайомилися з можливостями надати нове життя старим речам та навчилися робити поробки зі сміття.
12 Лютий, 2022 18:27 / Переглянуто: 2283
© 2024 Авторські права Початкова школа №44