![]() Клятва вихователя здоров'я
Клянусь любить своїх дітей,
Їм своє серце віддавати, Про силу духу піклуватись, Здоров′я зберігати. Прислів′я є у нас таке: «В здоровім тілі – дух здоровий». Тому для мене головне: Щоб діти плавали в басейні, Пили фіточаї смачні; Зарядка, сауна і фізкультура. Спіруліна і ревіт, А ще – загартування, - Ось все, що треба нам робить, Аби уникнуть лікування. Клянуся вчить своїх дітей Любити Батьківщину, Та поважать батьків своїх, Служити Україні. Учить дітей любить природу Також, вважаю, необхідно. Природа – дім наш, любим ми її, Вона нас любить відповідно. Клянусь давати всі знання, Всебічно розвивать дитину, Щоб самостійно йшла в життя, Завжди була вона – Людина! Автор – Жигаленко Н.П.
вихователь СНВК №85
Пошук
![]() вул. Кагамлика, 31а тел. (0532) 59-39-86 e-mail: p.shk.44@gmail.com ![]() ![]() ![]() |
Обдарованість як вияв здібностей дитини
Обдарованість є найвищим проявом здібностей дитини. Тому серед групи здібних дітей лише одна може бути обдарованою. Музична обдарованість проявляється в дуже ранньому віці, тому наше завдання полягає в своєчасному виявленні цих здібностей у дітей. Найбільше, звичайно, нас цікавлять музичні і артистичні здібності дітей. Таких дітей, здебільшого, виявити не важко.
Наприклад, діти, в яких є музичні здібності:
Артистичний талант виявити теж не важко. Ці діти:
Чим раніше ми почнемо розвивати у дітей ці здібності, тим більше шансів їх повністю розкрити. На жаль, популярний вислів «талант себе виявить» не відповідає дійсності. Нерідко трапляється так, що діти приховують свої здібності, якщо ми не оцінюємо їх належним чином. Обдарована дитина сама собі допоможе, якщо ми підтримаємо її творчість. Тому музичні заняття повинні бути завжди творчими, цікавими, результативними. А, оскільки, творчі здібності проявляються найбільше у грі, то ми постійно використовуємо елементи гри на музичних заняттях. Велику роль у розвитку творчих здібностей дітей відіграють вечори розваг, свята, музично-театралізовані дійства, де діти, в повній мірі, можуть розкрити свої співочі, танцювальні та акторські здібності. Також ми окремо плануємо роботу з дітьми, в яких є ознаки обдарованості. І, звичайно ж ,дуже важлива в роботі з обдарованими дітьми співпраця музичного керівника, вихователів і батьків. На закінчення хочу сказати, що не слід ділити дітей на «математиків», «співаків», «танцюристів», «читців», «розумних» і не дуже, боці характеристики дуже несталі і тимчасові. Все залежить від розвивальної роботи, яка проводиться з дитиною. І не будемо забувати, що для ефективної реалізації здібностей треба створити, насамперед, сприятливі умови в сім’ї і в дитячому садку.
6 Квітень, 2021 10:41 / Переглянуто: 13
|
![]() |