Клятва вихователя здоров'я
Клянусь любить своїх дітей,
Їм своє серце віддавати,
Про силу духу піклуватись,
Здоров′я зберігати.
Прислів′я є у нас таке:
«В здоровім тілі – дух здоровий».
Тому для мене головне:
Щоб діти плавали в басейні,
Пили фіточаї смачні;
Зарядка, сауна і фізкультура.
Спіруліна і ревіт,
А ще – загартування, -
Ось все, що треба нам робить,
Аби уникнуть лікування.
Клянуся вчить своїх дітей
Любити Батьківщину,
Та поважать батьків своїх,
Служити Україні.
Учить дітей любить природу
Також, вважаю, необхідно.
Природа – дім наш, любим ми її,
Вона нас любить відповідно.
Клянусь давати всі знання,
Всебічно розвивать дитину,
Щоб самостійно йшла в життя,
Завжди була вона – Людина!
Автор – Жигаленко Н.П.
вихователь СНВК №85
Контакти
м. Полтава, 36002,
вул. Кагамлика, 31а
e-mail: p.shk.44@gmail.com
Календар новин
Мапа сайту
|
Проект «Ми вивчаємо правила дорожнього руху» для дітей старшої групи
Характеристика за:
- Домінуючою діяльністю: дослідницько-інформаційний;
- Тривалістю: середньої тривалості (10 днів)
- Кількість учасників: колективний
- Характером контактів: у межах закладу
Актуальність
Ми живемо в сучасному світі, в якому все, що нас оточує, пов’язане з технічним процесом і, звичайно ж, з правилами. Привила допомагають наводити порядок у житті людини. Одним з таких правил є правила дорожнього руху. Знання ПДР запобігає аварії і зберігає життя багатьох людей. Вважаючи важливим навчання дошкільнят з правилами руху з дитинства.
Мета проекту:
Формувати у дітей знання про ПДР; виховувати шанобливе ставлення при взаємодії в схем: пішохід-водій; показати і довести дітям важливість дотримання ПДР у нашому житті.
Завдання:
- Познайомити дітей з ПДР. Розповісти дітям, як потрібно вести себе пішоходом, як потрібно вести себе водіями;
- Навчати нести відповідальність за безпеку свого життя та життя оточуючих;
- Познайомити більш глибоко з професією регулювальник, постовий, інспектор ГІБДД;
- Розширювати уявлення дітей про знаково-схематичному зображені, при вивчені дорожніх знаків. Вчити встановлювати зв’язок при зустрічі різних дорожніх знаків у житті, на дорозі.
Очікуванні результати:
- Діти засвоюють знання, уявлення про ПДР;
- Підвищують рівень відповідальності за безпеку життя;
- Засвоять правило «лівої руки», правила велосипедистів, правила для пішоходів, правила для водіїв.
Етапи реалізації проекту
- Організаційний
Підбір методичної, художньої літератури, ілюстративний матеріал;
Підбір матеріалів, іграшок, атрибутів;
Підібрати матеріали для образотворчої та продуктивної діяльності дітей;
Скласти план заходів.
- Практичний
Бесіди «Як правильно поводитися на дорозі?» ; «До чого призводять ігри на проїжджій частині»;
Вправи «Світлофорчик»; «Регулювальник»;
Д/Г «Подумай-відгадай», «Вгадай транспорт», «Що буде якщо…», «Дорожні знаки»;
Інтегроване заняття «Абетка дорожнього руху»;
Вивчення вірша В. Прушковської «Світлофор»;
Виготовлення світлофору власноруч;
Взаємодія з батьками, спрямована на залучення батьків до створення схематичного зображення «Мій маршрут від будинку до дитячого садка».
- Заключний
Обговорення та узагальнення постановлених і здобутих цілей щодо реалізації проекту;
Підсумкова бесіда з дітьми про правила дорожнього руху та значення світлофора;
Виставка продуктивної діяльності дітей.
Заходи щодо реалізації проекту
Бесіди:
- Розповідь про ПДР;
- «Що станеться, якщо…?»;
- «На який колір потрібно переходити вулицю»
- «Для чого потрібні знаки дорожнього руху?»;
Художньо-творча діяльність дітей:
- Розфарбування світлофора;
- Розгляд ілюстрацій із зображенням дорожніх знаків;
- Аплікація «Світлофор – мій друг»
Ігрова діяльність:
- Д/Г «Подумай-відгадай», «Що буде якщо…», «Вгадай транспорт», «Дорожні знаки»;
- Настільно-друковані ігри, лото;
- Інсценізація вірша «Веселі правила дорожнього руху».
Ресурсне забезпечення:
- Підбірка методичної і художньої літератури та ілюстрацій;
- Методичний інструментарій: конспекти занять, картотека дидактичних ігор;
- Технічні засоби: комп’ютер, фотоапарат і т.д.
6 Квітень, 2021 09:11 / Переглянуто: 983
|
|