Клятва вихователя здоров'я
Клянусь любить своїх дітей,
Їм своє серце віддавати,
Про силу духу піклуватись,
Здоров′я зберігати.

Прислів′я є у нас таке:
«В здоровім тілі – дух здоровий».
Тому для мене головне:
Щоб діти плавали в басейні,
Пили фіточаї смачні;
Зарядка, сауна і фізкультура.

Спіруліна і ревіт,
А ще – загартування, -
Ось все, що треба нам робить,
Аби уникнуть лікування.

Клянуся вчить своїх дітей
Любити Батьківщину,
Та поважать батьків своїх,
Служити Україні.

Учить дітей любить природу
Також, вважаю, необхідно.
Природа – дім наш, любим ми її,
Вона нас любить відповідно.

Клянусь давати всі знання,
Всебічно розвивать дитину,
Щоб самостійно йшла в життя,
Завжди була вона – Людина!

Автор – Жигаленко Н.П. вихователь СНВК №85
 Пошук
 Контакти
м. Полтава, 36002,
вул. Кагамлика, 31а
тел. (0532) 59-39-86
e-mail: p.shk.44@gmail.com
 Календар новин
«Квітень.2021
Пн.Вт.Ср.Чт.Пт.Сб.Нд.
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Архів новин

Проект «Ми вивчаємо правила дорожнього руху» для дітей старшої групи

Характеристика за:
  • Домінуючою діяльністю: дослідницько-інформаційний;
  • Тривалістю: середньої тривалості (10 днів)
  • Кількість учасників: колективний
  • Характером контактів: у межах закладу

Актуальність
Ми живемо в сучасному світі, в якому все, що нас оточує, пов’язане з технічним процесом і, звичайно ж, з правилами. Привила допомагають наводити порядок у житті людини. Одним з таких правил є правила дорожнього руху. Знання ПДР запобігає аварії і зберігає життя багатьох людей. Вважаючи важливим навчання дошкільнят з правилами руху з дитинства.

Мета проекту:
Формувати у дітей знання про ПДР; виховувати шанобливе ставлення при взаємодії в схем: пішохід-водій; показати і довести дітям важливість дотримання ПДР у нашому житті.

Завдання:
  1. Познайомити дітей з ПДР. Розповісти дітям, як потрібно вести себе пішоходом, як потрібно вести себе водіями;
  2. Навчати нести відповідальність за безпеку свого життя та життя оточуючих;
  3. Познайомити більш глибоко з професією регулювальник, постовий, інспектор ГІБДД;
  4. Розширювати уявлення дітей про знаково-схематичному зображені, при вивчені дорожніх знаків. Вчити встановлювати зв’язок при зустрічі різних дорожніх знаків у житті, на дорозі.

Очікуванні результати:
  1. Діти засвоюють знання, уявлення про ПДР;
  2. Підвищують рівень відповідальності за безпеку життя;
  3. Засвоять правило «лівої руки», правила велосипедистів, правила для пішоходів, правила для водіїв.

Етапи реалізації проекту
  1. Організаційний
    Підбір методичної, художньої літератури, ілюстративний матеріал; Підбір матеріалів, іграшок, атрибутів; Підібрати матеріали для образотворчої та продуктивної діяльності дітей; Скласти план заходів.
  2. Практичний
    Бесіди «Як правильно поводитися на дорозі?» ; «До чого призводять ігри на проїжджій частині»; Вправи «Світлофорчик»; «Регулювальник»; Д/Г «Подумай-відгадай», «Вгадай транспорт», «Що буде якщо…», «Дорожні знаки»; Інтегроване заняття «Абетка дорожнього руху»; Вивчення вірша В. Прушковської «Світлофор»; Виготовлення світлофору власноруч; Взаємодія з батьками, спрямована на залучення батьків до створення схематичного зображення «Мій маршрут від будинку до дитячого садка».
  3. Заключний
    Обговорення та узагальнення постановлених і здобутих цілей щодо реалізації проекту; Підсумкова бесіда з дітьми про правила дорожнього руху та значення світлофора; Виставка продуктивної діяльності дітей.


Заходи щодо реалізації проекту
Бесіди:
  • Розповідь про ПДР;
  • «Що станеться, якщо…?»;
  • «На який колір потрібно переходити вулицю»
  • «Для чого потрібні знаки дорожнього руху?»;

Художньо-творча діяльність дітей:
  • Розфарбування світлофора;
  • Розгляд ілюстрацій із зображенням дорожніх знаків;
  • Аплікація «Світлофор – мій друг»


Ігрова діяльність:
  • Д/Г «Подумай-відгадай», «Що буде якщо…», «Вгадай транспорт», «Дорожні знаки»;
  • Настільно-друковані ігри, лото;
  • Інсценізація вірша «Веселі правила дорожнього руху».

Ресурсне забезпечення:
  • Підбірка методичної і художньої літератури та ілюстрацій;
  • Методичний інструментарій: конспекти занять, картотека дидактичних ігор;
  • Технічні засоби: комп’ютер, фотоапарат і т.д.
6 Квітень, 2021 09:11 / Переглянуто: 28
© 2021 Авторські права Початкова школа №44                    Розробка та дизайн Сарафанюк Андрій