Клятва вихователя здоров'я
Клянусь любить своїх дітей,
Їм своє серце віддавати,
Про силу духу піклуватись,
Здоров′я зберігати.

Прислів′я є у нас таке:
«В здоровім тілі – дух здоровий».
Тому для мене головне:
Щоб діти плавали в басейні,
Пили фіточаї смачні;
Зарядка, сауна і фізкультура.

Спіруліна і ревіт,
А ще – загартування, -
Ось все, що треба нам робить,
Аби уникнуть лікування.

Клянуся вчить своїх дітей
Любити Батьківщину,
Та поважать батьків своїх,
Служити Україні.

Учить дітей любить природу
Також, вважаю, необхідно.
Природа – дім наш, любим ми її,
Вона нас любить відповідно.

Клянусь давати всі знання,
Всебічно розвивать дитину,
Щоб самостійно йшла в життя,
Завжди була вона – Людина!

Автор – Жигаленко Н.П. вихователь СНВК №85
 Пошук
 Контакти
м. Полтава, 36002,
вул. Кагамлика, 31а
тел. (0532) 59-39-86
e-mail: p.shk.44@gmail.com
 Календар новин
«Березень.2020
Пн.Вт.Ср.Чт.Пт.Сб.Нд.
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Архів новин

Проєкт «Допоможемо зимуючим птахам»

Вид проєкту:: творчий.

Тривалість:: короткостроковий (тижневий).

Учасники:: вихователі, діти групи, батьки.

Актуальність: : в сучасних умовах проблема екологічного виховання дошкільнят набуває особливої гостроти та актуальності. Екологічна освіта дітей дошкільного віку має важливе значення, так як в цей період дитина проходить найінтенсивніший духовний і інтелектуальний шлях розвитку. Величезну роль в екологічній освіті дітей дошкільного віку грає практична, дослідницька діяльність в природних умовах. Дитина отримує конкретні пізнавальні навички: вчиться спостерігати, міркувати, планувати роботу, вчиться прогнозувати результат, експериментувати, порівнювати, аналізувати, робити висновки і узагальнення, працювати в колективі, словом розвивати пізнавальні здібності. Тому, участь в нашому проекті дозволить максимально збагатити знання і уявлення дітей про зимуючих птахів, як їм допомогти пережити голодну і холодну зиму; розвинути зв'язне мовлення, творчі здібності, пошукову діяльність.

Мета: формувати у дітей відчуття причетності всьому живому, гуманне ставлення до природи і прагнення піклуватися про птахів, створити умови для розвитку пізнавальних і творчих здібностей дітей в процесі розробки дитячо-дорослого проекту «Ми - друзі зимуючих птахів».

Завдання освітніх областей:
  1. Пізнання: розширювати знання дітей про життя птахів взимку, про їх зовнішній вигляд, харчуванні; знати і називати зимуючих птахів; вчити розпізнавати птахів по видаваним звуках, по способам пересування; виховувати дбайливе ставлення, інтерес до життя птахів; формувати вміння встановлювати зв'язки між поведінкою птахів і змінами в неживій природі.
  2. Комунікація: формувати у дітей навички культури слухача, розвивати діалогічну мова, спонукати до участі в бесіді, продовжувати вчити відповідати на питання, складати описовий розповідь з опорою на схему, будувати розгорнутий судження, умовивід, активізувати в мові прикметники та дієслова, що характеризують птахів.
  3. Читання художньої літератури: розвивати емоційну чуйність на твори мистецтва та літератури, використовувати образні слова і вирази, виразно читати вірші про зимуючих птахів напам'ять.
  4. Художня творчість: Малювання - вчити дітей малювати пташку, передаючи в малюнку форму тіла (овальна), частин, колір оперення; розвивати творчість, закріплювати вміння малювати фарбами, пензлем. Аплікація - вчити передавати нескладну композицію, складати цілий образ з деталей.
  5. Фізична культура: розвивати рухову активність, координацію рухів, вміння орієнтуватися в просторі, спритність, швидкість реакції, вправляти в бігу, в умінні діяти за сигналом, в координації рухів і мови.

Основні напрямки реалізації проекту:
Безпосередньо освітня діяльність по темі «Зимуючі птахи».
Спільна діяльність батьків і дітей з виготовлення годівниць для конкурсу «Пташина їдальня».
Складання розповіді про птахів з опорою на схему, таблицю.
Спостереження за птахами, прилітають до годівниці (повадки, зовнішній вигляд, хто і де любить перебувати, встановлювати зв'язки між поведінкою птахів і станом погоди).

Попередня робота:
Пошукова робота з підбору ілюстративного матеріалу по темі: «Ми - друзі зимуючих птахів».
Читання художнього твору: А.Н. Толстой «Сорока», С.Снегірев «Як птахи і звірі до зими готуються», Н.Сладков «Ввічлива галка», Е. Трутнева «Воробей», «Ворона», В. Зотов «Ворона», «Снігур», В. Біанкі «Хто до годівниці прилетів».
Дидактичні ігри: «Опиши, я відгадаю», «Хто знає, хай продовжує», «Хто як голос подає?», «Четверте зайве», «Як ти гадаєш, про кого розповідаю», «Летять - не відлітають».
Знайомство з фольклором (загадки про зимуючих птахів, народні прикмети).
Бесіди: «Про що щебече горобець?», «Як допомогти птахам узимку?», «Чим підгодовувати зимуючих птахів?», «Хто до годівниці прилетів?». «Осередок книги»: зробити добірку книг про зимуючих птахів.
Підготувати матеріали для батьків (консультація «Тематична прогулянка», «Перелітні і зимуючі птахи », рекомендації «Спільна діяльність батьків і дітей»).

12 Лютий, 2020 19:44 / Переглянуто: 72
© 2020 Авторські права Початкова школа №44                    Розробка та дизайн Сарафанюк Андрій