Клятва вихователя здоров'я
Клянусь любить своїх дітей,
Їм своє серце віддавати,
Про силу духу піклуватись,
Здоров′я зберігати.

Прислів′я є у нас таке:
«В здоровім тілі – дух здоровий».
Тому для мене головне:
Щоб діти плавали в басейні,
Пили фіточаї смачні;
Зарядка, сауна і фізкультура.

Спіруліна і ревіт,
А ще – загартування, -
Ось все, що треба нам робить,
Аби уникнуть лікування.

Клянуся вчить своїх дітей
Любити Батьківщину,
Та поважать батьків своїх,
Служити Україні.

Учить дітей любить природу
Також, вважаю, необхідно.
Природа – дім наш, любим ми її,
Вона нас любить відповідно.

Клянусь давати всі знання,
Всебічно розвивать дитину,
Щоб самостійно йшла в життя,
Завжди була вона – Людина!

Автор – Жигаленко Н.П. вихователь СНВК №85
 Пошук
 Контакти
м. Полтава, 36002,
вул. Кагамлика, 35
тел. (0532) 59-39-86
тел. (0532) 59-35-22
 Календар новин
«Серпень.2019
Пн.Вт.Ср.Чт.Пт.Сб.Нд.
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Архів новин

Як спонукати дітей бігти на заняття наввипередки

У розпорядку дня дошкільників види діяльності змінюють один одного, як у калейдоскопі. Адже навіть прийом їжі для дитини молодшого дошкільного віку є доволі складною процедурою. А необхідність переключатися з одного виду діяльності на інший по декілька разів на день потребує від дитини додаткових зусиль. Завдання педагогів – зробити ці переходи комфортними й невимушеними для дітей.

Особливо складно мотивувати дітей до занять. Термін «підготовка до заняття» - лише для вихователя. Діти не мають чути цього вислову. Можливо, і для вихователів його варто замінити на більш влучний: «створення умов для організованої освітньої діяльності». А сформувати ці умови можна доволі просто, якщо під час підготовки до заняття дотримуватися чотирьох принципів, запропонованих Анатолієм Гіном.
  • Принцип свободи вибору. Давайте вихованцям право вибору. Але з однією важливою умовою – врівноважуйте це право свідомою відповідальністю дитини за свій вибір. Якщо дитина не хоче займатися запропонованою справою, вона має використати час із користю.
  • Принцип відкритості. Ставте перед дитиною завдання, розв’язання ких лежить поза межами вивченого матеріалу, але які викликають інтерес і спонукають дитину самостійно здобувати знання.
  • Принцип діяльності. Підготовка до пізнавальної діяльності має спонукати дитину знайти відповіді на запитання: «Для чого? Для кого? Навіщо я це роблю?». Щоб мотивувати дитину до привласнення знань, слід створити умови, за яких вони знадобляться в практичній діяльності. – дитина матиме змогу застосовувати їх, перетворити, розширити чи доповнити. "Єдиний шлях, який веде до знань, - це діяльність» (Бернард Шоу).
  • Принцип зворотного зв’язку. Застосовуйте систему прийомів зворотного зв’язку – відстежуйте :
• Настрій дітей, їхню зацікавленість.
• Рівень розуміння й засвоєння матеріалу попереднього періоду тощо.

Як легко і невимушено занурювати дошкільників в атмосферу занять
  • Визнавайте право дитини на прояв власних інтересів у сфері пізнавальної діяльності.
  • Добирайте доступний і цікавий для сучасних дошкільників зміст.
  • Забезпечуйте єдність когнітивних, емоційних, вольових і творчих проявів на хвилі природного інтересу.
  • Інтегруйте емоційну і пізнавальну складові у процесі педагогічного спілкування.
  • Актуалізуйте досвід дослідницької діяльності, уміння ставити пізнавальні запитання, виділяти протиріччя і проблеми.
  • Варіюйте методи і прийоми активізації інтересу до різних видів діяльності.
  • Стимулюйте творчу ініціативу, прояви самостійності й індивідуальності.
  • Наповнюйте предметно-розвивальне середовище стимульними матеріалами й об’єктами.
  • Настрій дітей, їхню зацікавленість.
25 Січень, 2019 08:50 / Переглянуто: 104
© 2019 Авторські права СНВК №85 "Лебідка"                    Розробка та дизайн Сарафанюк Андрій