Клятва вихователя здоров'я
Клянусь любить своїх дітей,
Їм своє серце віддавати,
Про силу духу піклуватись,
Здоров′я зберігати.

Прислів′я є у нас таке:
«В здоровім тілі – дух здоровий».
Тому для мене головне:
Щоб діти плавали в басейні,
Пили фіточаї смачні;
Зарядка, сауна і фізкультура.

Спіруліна і ревіт,
А ще – загартування, -
Ось все, що треба нам робить,
Аби уникнуть лікування.

Клянуся вчить своїх дітей
Любити Батьківщину,
Та поважать батьків своїх,
Служити Україні.

Учить дітей любить природу
Також, вважаю, необхідно.
Природа – дім наш, любим ми її,
Вона нас любить відповідно.

Клянусь давати всі знання,
Всебічно розвивать дитину,
Щоб самостійно йшла в життя,
Завжди була вона – Людина!

Автор – Жигаленко Н.П. вихователь СНВК №85
 Пошук
 Контакти
м. Полтава, 36002,
вул. Кагамлика, 35
тел. (0532) 59-39-86
тел. (0532) 59-35-22
 Календар новин
«Листопад.2018
Пн.Вт.Ср.Чт.Пт.Сб.Нд.
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Архів новин

«Тобі розкаже сива давнина, як жив наш рідний край»

Людське безсмертя з роду і до роду
Увись росте з коріння родоводу.
І тільки той, у кого серце чуле
Хто знає, береже минуле
І вміє планувать сучасне,
Лиш той майбутнє вивершить прекрасне!

Актуальність проекту:

Ми є частинкою великого українського народу, саме українцям були завжди притаманні любов до рідної землі, гордість за її історичне минуле. Найбільшою національною цінністю був патріотизм, прагнення до примноження українських традицій, пошана до предків, культурної спадщини. Сьогодні в умовах незалежності вкрай потрібно вивчати, розповсюджувати та нести правдиву історію про минуле і сучасне життя українського народу, його духовно-культурні і національні цінності, зберігати народні звичаї і традиції. Культура споконвіку була невідʼємною часткою життя українців. Саме завдяки збереженню і продовженню традицій, корені яких сходять до давнини, став можливим підйом української культури та сучасне культурне відродження.

Рішення проблеми виховання патріотизму дітей на сьогоднішній день є складним завданням, що пов’язано, насамперед, з особливостями віку. Але хочеться відзначити, що дитяче сприйняття ˗ найбільш точне, а дитячі враження ˗ найяскравіші. Сьогодні зростає нове дивовижне покоління, яке, на відміну від нас, дорослих, сприймає навколишню дійсність з набагато більшою зацікавленістю. Тому поняття про патріотизм, про почуття громадянства, про те, що кожна людина живе не сама по собі, а є членом суспільства і повинна знати свої права і обов’язки, краще всього закладати з дитинства. Поняття «патріотизм» багатогранний за своїм змістом ˗ це і повага до культури своєї країни, і відчуття нерозривності з навколишнім світом, і гордість за свій народ і свою Батьківщину.

Завдання педагогів і батьків ˗ як можна раніше пробуджувати в зростаючому людині любов до рідної землі, з перших кроків формувати у дітей риси характеру, які допоможуть їй стати людиною і громадянином суспільства. Виховувати любов і повагу до рідного дому, дитячого садка, школи, рідної вулиці, міста; почуття гордості за досягнення країни, любов і повагу до армії, гордість за мужність воїнів; розвивати інтерес до доступних дитині явищ суспільного життя. Щоб проводити цю роботу з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку педагог повинен правильно використовувати джерела педагогічної майстерності, досвід накопичений століттями.

Мета: засвоєння узагальнених емпіричних уявлень про народознавство й місце в ньому людини, духовну спадщину, формування потреби пізнавати свою країну, довкілля; свідоме ставлення до інших людей, природного й соціокультурного середовища, до традицій і звичаїв українського народу; особистісної поведінки й культури поведінки в довкіллі.

Завдання:
  1. Сформувати в дошкільного та молодшого шкільного віку знання про малу Батьківщину (сім′ю, дитячий садок, рідне місто) та велику Батьківщину – Україну.
  2. Розвивати стійкий інтерес до найбільшого соціального оточення - сім′ї та родини, родинних стосунків, виховання любові та поваги до матері.
  3. Вивчити з дітьми народні та державні символи свого народу, дати знання про народну іграшку, вагомі знання з історії свого краю та початки географічних знань.
  4. Розвивати у дітей патріотичні почуття: любов до рідного міста, його історії, визначних місць.
  5. Формувати сталий інтерес до видатних людей рідного краю.
  6. Прищеплювати любов до праці, розвивати бажання творити своїми руками елементарні народні вироби.
  7. Дати уявлення про рослини-обереги. Вчити дітей використовувати на практиці лікувальні властивості лікарських рослин,
  8. Формувати вміння дітей орієнтуватися в жанрах фольклорних творів, легко їх упізнавати, називати жанри; знати напам′ять і розповідати колядки, щедрівки та засівальні пісні, заклички.
  9. Формувати знання дітьми видатних українських письменників: Т. Шевченка, Л. Українку, Л. Глібова, а також інших українських письменників – як класиків, так і сучасників.
  10. Ознайомити дітей з різними видами образотворчого мистецтва українських митців: живописом, графікою, скульптурою.
  11. Виховувати інтерес до творчості українських художників, гордість за національне мистецтво.

Учасники: педагоги закладу, вихованці дошкільних груп, учні початкових класів, батьки.

Тривалість реалізації проекту: вересень 2017р. – травень 2018р.

Прогнозований результат:
  • Виховання громадянина, патріота України;
  • Удосконалення системи традиційних заходів з національно-патріотичного виховання;
  • Активізація цілеспрямованого процесу розвитку у дітей зацікавленого відношення до вітчизняної історії, культури, продовження національних традицій та підтримка народних звичаїв;
  • Втілення у повсякденне життя народно-обрядової складової, формування у підростаючого покоління духовності, моральності, громадянської самосвідомості та відповідальності.

Вивчаючи минуле нашої країни, у дітей як можна раніше пробудиться любов до рідної землі, сформуються риси характеру, які допоможуть їм стати людиною і громадянином суспільства. У вихованців виховається любов і повага до рідного дому, дитячого садку, школи, рідної вулиці, міста; почуття гордості за досягнення країни, любов і повагу до армії, гордість за мужність воїнів; пробудиться інтерес до доступних дитині явищ суспільного життя.

Форми роботи з дітьми:
  • Пізнавальні заняття та уроки з народознавства.
  • Цільові прогулянки та екскурсії, спостереження.
  • Бесіди.
  • Дидактичні ігри.
  • Читання казок, творів художньої дитячої літератури, розповідання легенд.
  • Сюжетно-рольові ігри та ігри – драматизації.
  • Театралізовані дійства.
  • Тематичні свята, розваги, дозвілля народознавчого змісту.
  • Виставки.
  • Клуби зустрічей.
  • Дні відкритих дверей.
  • Збір матеріалів в кімнату-музей „Гончарство” тощо.


26 Січень, 2018 14:22 / Переглянуто: 188
© 2018 Авторські права СНВК №85 "Лебідка"                    Розробка та дизайн Сарафанюк Андрій