Клятва вихователя здоров'я
Клянусь любить своїх дітей,
Їм своє серце віддавати,
Про силу духу піклуватись,
Здоров′я зберігати.

Прислів′я є у нас таке:
«В здоровім тілі – дух здоровий».
Тому для мене головне:
Щоб діти плавали в басейні,
Пили фіточаї смачні;
Зарядка, сауна і фізкультура.

Спіруліна і ревіт,
А ще – загартування, -
Ось все, що треба нам робить,
Аби уникнуть лікування.

Клянуся вчить своїх дітей
Любити Батьківщину,
Та поважать батьків своїх,
Служити Україні.

Учить дітей любить природу
Також, вважаю, необхідно.
Природа – дім наш, любим ми її,
Вона нас любить відповідно.

Клянусь давати всі знання,
Всебічно розвивать дитину,
Щоб самостійно йшла в життя,
Завжди була вона – Людина!

Автор – Жигаленко Н.П. вихователь СНВК №85
 Пошук
 Контакти
м. Полтава, 36002,
вул. Кагамлика, 35
тел. (0532) 59-39-86
тел. (0532) 59-35-22
 Календар новин
«Листопад.2018
Пн.Вт.Ср.Чт.Пт.Сб.Нд.
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Архів новин

Ігри з обручами

«Перегони з обручами»

Для гри необхідно мати 10 обручів на одну команду. Гравці розподіляються на 2-3 рівносильні команди і шикуються у шеренги. На правому фланзі перебуває капітан, на якого накинуто 10 обручів. За сигналом судді капітан скидає з себе один обруч і передає його гравцеві, що стоїть поряд. Той "одягає" його на себе згори донизу і передає далі. Капітан скидає з себе другого обруча і знову передає його сусідові. Останній гравець накидає всі обручі на себе. Команда, яка першою виконає завдання, одержує очко. Гра проводиться тричі. Перемагає команда, яка набрала найбільше очок.

Під час гри не дозволяється передавати обруча, якщо гравець спершу не вдягнув його на себе, а також не можна передавати два обручі одночасно.

«Біг в обручах»

Гравці розподіляються на дві-три команди, що шикуються у колони. Перед кожною з команд за 10-15 кроків встановлюється прапорець. Капітани тримають в руках обруч. За сигналом судді капітани оббігають прапорці, повертаються до своїх команд і до них в обруч стає другий гравець. Вони біжать удвох довкола прапорця, після чого повертаються назад. Капітан виходить з обруча і стає наприкінці колони, а до другого гравця стає в обруч третій, і вони знову оббігають прапорець тощо. Гра закінчується тоді, коли капітан знову буде першим. Виграє команда, що першою завершить біг в обручах.

«Естафета з обручами та прапорцем»

Гравці 2-4 команд стають за лінію старту в колону по одному за своїм капітаном. Попереду кожної команди на відстані 10-15 кроків встановлюється прапорець. Перед капітаном лежать два обручі. За сигналом судді, капітан заходить у другий обруч, а перший бере і перекидає його поперед себе у напрямку прапорця. Сам переходить у нього, а звільнений обруч знову пересуває вперед. Так триває доти, поки він перетне лінію за прапорцем, потім бере обручі в руки й швидко повертається до своєї команди, перетинає лінію і передає обручі другому учасникові, а сам стає на краю своєї команди. Гра триває доти, поки капітан знову стане першим. Пересуватися уперед можна, лише переступаючи з обруча в обруч. Перемагає команда, котра першою закінчить естафету.

«Змагання з обручем»

Ці ігри можна проводити на підлозі або на асфальтованому майданчику. Кільком гравцям дають пластикові обручі. За сигналом ведучого кожний з них розкручує обруча на підлозі або майданчику. Той гравець, у кого обруч буде крутитися довше за всіх, стає переможцем.

У другому поєдинку учасники одночасно однією рукою посилають обруча вперед по прямій лінії. Перемагає той гравець, у кого обруч закотиться якнайдалі. В останньому змаганні учасники починають крутити обруча рухом пальців однієї руки, наче дзиґу. Перемагає той з гравців, чий обруч прокрутиться довше.

«Раз, два, три, з обруча біжи»

Обручі розкладаються по кругу. Під музику діти ідуть, переступаючи з обруча в обруч. За сигналом: «Раз, два, три, з обруча біжи!» діти розбігаються по всій залі. Після слів «Раз, два, три, в обруч біжи!» біжать до обручів. В кожному обручі повинна бути одна дитина. При повторенні гри кількість обручів можна зменшити, але в кінці гри покласти обручі за кількістю дітей.

«Прокоти м′яч в тунелі»

Кілька учасників гри стають в колону на відстані 1 м один від одного. В правій руці тримають обруч, торкаючись ним підлоги. Останні гравці беруть м′ячи діаметром 15—20 см. Вони по черзі нахиляються і штовхають свій м′яч двома руками так,щоб він прокотився через обруч. Після цього пролазять за ним у обруч, штовхаючи м’яч у наступний обруч. При повторі гри діти міняються ролями. Дитина, у якої м’яч викотився з тунелю, відходить в сторону.

«Кішки-мишки»

На одній стороні зали в лінію розкладають обручі на невеликій відстані один від одного – це «нірки» для «мишей». На відстані 2—3 м від «нірок» — лінія, за нею живуть «кішки».За сигналом: «мишки», «мишки» вибігають з нірок, бігають по залу. «Кішки» в цей час «сплять». За сигналом: «кішки-мишки», «кішки» вибігають із-за лінії і намагаються спіймати «мишок» (доторкнутися рукою). А «мишки» біжать до нірок і застрибують в них. Після цього діти міняються ролями.

«Закоти обруч у ворота» (з 5 років)

Гравці тримають обруч зверху, стають в одну лінію. Напроти кожного гравця роблять ворота шириною 60—80 см, використовуючи будь-які два предмети. За сигналом діти біжать иікотять обруч, штовхаючи його правою рукою. Перемагає той,хто жодного разу не упустив обруч і закотив його у «ворота» Гру можна ускладнити, якщо на шляху до «воріт» прокочувати обруч між стійками.

«Хто швидше перепливе на крижині» (з 4 років)

Діти діляться на дві команди. Перші гравці стоять в обручах. За сигналом вони починають переміщуватися до стійки, пересуваючи обруч пальцями ніг вперед. Заступати ногами за обруч не можна. «Допливши» до стійки, беруть обруч в руки і і бігом повертаються назад. Кладуть обруч на підлогу перед другим гравцем і стають в кінець команди.

«Хто швидше пройде по доріжці» (з 4 років)

Діти діляться на дві команди. Командам дається завдання, наприклад «В обруч сміло ти ставай, чітко фрукти (овочі, імена) називай». За сигналом діти починають переміщуватися із обруча в обруч і на кожен крок називають один із фруктів. Виграє той, чия доріжка буде довшою.

«Переправа» (з 5 років)

Дети шикуються біля старту у 2 колони. В перших дітей в руках обручі. За сигналом перший гравець з обручем в руках біжить до стійки, оббігає навколо неї, повертається до старту і забирає гравця під другим номером. І вже два гравці біжать до стойки, оббігають її і повертаються на старт. Перемагає та команда, яка швидше всіх перевезла «утопаючих».

«Катання на конячці» (з 5 років)

Проводиться аналогично грі «Перевези утопаючогоо», тілько тут перший ігрок стоїть в обручі. За командою добігає до стійки, оббігає її, повертається до старту. Наступні гравці почергово чіпляються руками за обід обруча, сідають добегает до стойки, обегает ее, возвращается к старту. Следующие игроки цепляются руками за ободок обруча, «сідають у возик».

«Пташка и пташенята» (з 3 років)

Діти деляться на групи по 5—6 чоловік. Кожна група має свій будинок- гніздечко (покладений на підлогу обруч). Діти, сидять на шпиньках, зображують пташенят в гніздечках, вихователь – пташку. На слова «Полетіли!» пташки вилітають із гніздечок і намагаються полетіли за кормом далі від свого будиночка. На слова вихователя «Полетіли додому! Пташки повертаються в свої гніздечка. Гра повторюється 3-4 рази.

«З купини на купину» (з 3 років)

Діти стоять в одній стороні зали або спортивного майданчика. Вихователь розкладає на підлозі (землі) обручі на невеликій відстані (20 см) один від одного. За сигналом педагога діти переходять на другу сторону зали, переступаючи з обруча в обруч.

«Хто швидше докотить обруч до прапорця» (з 6 років)

Гравці діляться на команди : стають один за одним за стартовою міткою. На відстані 10—15 м від них розташовані прапорці (кеглі) . Перша дитина в кожній колоні тримає в руках обруч і паличку. За сигналом вихователя «Коти» діти с обручами в руках котять їх по направленню до прапорців, підштовхуючи паличкой, оббігають прапорець, повертаються в свої колони і передають обручі і палички наступним учасникам естафети. Як тільки гравець отримає паличку, він відразу біжить до прапорця, прокочуючи паличкою обруч, і т.д. Гра закінчується тоді,коли останній в колоні виконає завдання. Виграє та команда,яка швидше закінчить гру.

«Покатай обруч»

Дорослий стає навпроти дитини на відстані 3 м. В руках у дорослого обруч. Потрібно обруч поставити ободом на підлогу, ліву руку покласти зверху обода, а долонею правої руки відштовхнути обруч так, щоб він покотився.

Пташки в гніздечках

Кількість гравців: п'ятеро та більше.
Матеріали для гри: гімнастичні обручі (за кількістю гравців) або крейда.
Місце гри: ігровий майданчик, парк.
  1. На ігровому майданчику розкладіть обручі (або намалюйте кола діаметром 50-60 см). Це — гніздечка для пташок.
  2. Усі гравці («пташки») стають в обручі. Ведучий каже: «Сонечко світить. Пташки вилетіли з гніздечок». Гравці вискакують з обручів, бігають по майданчику, змахуючи руками-«крильцями».
  3. Раптом ведучий каже: «Сонечко сіло. Пташки летять додому. Раз, два, три!». Після цих слів гравці поспішають зайняти порожнє (або лише своє) «гніздечко». Та «пташка», яка не встигла повернутися в «гніздо» на рахунок «три», залишає гру. Після виходу гравця, зайвий обруч прибирають.
Перемагає найспритніша «пташка».

Намисто

Кількість гравців: дванадцять та більше.
Матеріали для гри: п'ять гімнастичних обручів та м'яч.
Місце гри: ігровий майданчик, парк.
  1. Шість гравців-«намистинок» вишиковуються в шеренгу і, тримаючи між собою у витягнутих руках обручі, утворюють ланцюжок: гравець, обруч, гравець, обруч, гравець та ін. Це — «намисто».
  2. Усі інші гравці розбиваються на пари і вишиковуються поруч із першим гравцем ланцюжка.
  3. За командою ведучого пара біжить уздовж шеренги (один гравець позаду шеренги, другий попереду), перекидаючи одне одному м'яч крізь обручі — «нанизуючи намистинки».
Після закінчення гри ведучий визначає найспритнішу пару.

Мисливець та зайці

Кількість гравців: п'ятеро і більше.
Матеріали: крейда.
Місце гри: ігровий майданчик.
  1. Накресліть на асфальті кола діаметром близько 50 см. Їх має бути на два менше, ніж гравців.
  2. Наперед виходять двоє гравців. Один із них стає «мисливцем», а другий — «зайцем». Усі інші гравці заходять у коло.
  3. За сигналом ведучого «мисливець» починає ловити «зайця». Той біжить, петляючи між кіл.
  4. Відчуваючи, що «мисливець» ось-ось наздожене, «заєць» може вскочити у будь-яке коло. Тоді гравець, що стояв у ньому, стає «зайцем», вибігає з кола і тікає від «мисливця».
  5. Якщо «мисливець» упіймав «зайця», то вони міняються ролями, і гра продовжується.
Перед кожною командою лежать на певній відстані по 4 обручі. З кожної команди стрибають усі учні по одному.
Переможе та команда, яка швидше закінчить стрибки і повернеться на своє місце.
9 Лютий, 2017 08:23 / Переглянуто: 1016
© 2018 Авторські права СНВК №85 "Лебідка"                    Розробка та дизайн Сарафанюк Андрій